G: oletko "lämmin&ymmärtäväinen" vai "kylmä&järkevä" äiti? Miksi näin?
Itse ajattelen olevani lämmin& ymmärtäväinen enemmän perinteisiä arvoja kunnioittava äiti/ vaimo. Perinyt luonteeni omalta äidiltä, joka oli paras
Kommentit (7)
Pääsääntöisesti olen lämmin & ymmärtäväinen. Mutta siinä kohtaa kun taaperoni päättää, ettei halua pukeutua, alkaa suljeksiä ruokaa lattialle, menee tonkimaan kissojen hiekkalaatikkoa, tms., niin minusta tulee kylmä ja järkevä.
Lämmin & ymmärtäväinen toimii tiettyyn pisteeseen asti, mutta välillä pitää olla välittämättä kitinästä, että saadaan asiat hoidettua.
kukaan on vain jompaa kumpaa... minä olen kaikkea noita neljää sopivassa suhteessa, riippuen tilanteesta. ja monia piirteitä vielä lisäksi.????1???????????
ymmartavainen yleensa, mutta osaan olla kylma ja joustamaton jos ollaan tilanteessa joka todella 'iskee'.
noita kaikkia. Tuo kylmä kyllä vähän kalskahtaa, kai järkeväkin voi olla lämmin?
kuten äitinikin oli, vaikka rakasti meitä syvästi ja perheemme oli onnellinen. Yritän opetella tuota lämmin & ymmärtäväinen -osuutta ja luulen, että olen siinä onnistunutkin. Pidän lapsia paljon sylissä, kerron, että rakastan heitä ja yritän kuunnella ja vastata, jutella ajan kanssa... mutta usein se toinen puoli puskee läpi ja hermostun, koska en ole kovin kärsivällinen jne.
...minä kun just meinasin tunnustaa.