Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valittaako kenenkään muu mies kuntoilusta näin paljon?!

Vierailija
19.12.2010 |

Mä harrastan juoksua ja kaikkea muuta kestävyyslajia esim. hiitoa, pyöräilyä, kävelyä, vaellusta jne

Mun urheiluun menee noin 5 h viikossa, yleensä urheilen päivisin, aamuisin kun lapset hoidossa. Iltaisin menen jumppaan korkeintaan kerran ja viikonloppuisin saatan olla poissa aamupäivällä esim pari tuntia tai illalla pari tuntia.

Kaiken muun ajan voin olla lasten kanssa ja hoitaa kotia.

Mies saattaa olla töissä vaikkapa ilta yhdeksään, tai mennä illalla kauppaan ja viipyä siellä useita tunteja tai nukkuu himassa puoleen päivään ja herää valmiiseen pöytään. Mä ole silloin jo ollut lasten kaa hereillä esim klo seiskasta ja tehnyt aamupalan, ulkoillu lasten kaa ja valmistanut lounaan. Jos mä häippäsen iltapäivällä pariksi tunniksi hiihtämään, mies ihmettelee miksen ole ikinä kotona ja että on mun vuoro hoitaa lapsia. Hän hakuaa mennä ostamaan tietokoneeseen jotai osia?!

Argh!

Siis täs vaan ihmettelen, onko muillakin tälläistä tappelua "ajasta"??

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin noin liikunnallinen vaimo.

Mielihyvin olen päästäny omani pari kertaa viikossa zumbaamaan, saisi vaikka mennä useammin. Lapset kulkee mun mukana niihin aikoihin, lapset kun pystyy olemaan mun kuntoilussa mukana.

Vierailija
2/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska te teette koko perhe yhdessä jotain??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menemisistänne, tai vaikka kaksi viikkoa. Sitten latelet miehelle faktaa.

Vierailija
4/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

herätäppä se joku aamu seiskalta taivastelemaan sun olemista lastenne kanssa, aukeiskohan silmät sillä?? tai seiskalta hakemaan niitä tietokoneen osia...

Vierailija
5/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain lehden ja mies heräsi klo 10. Mä lähdin sitten ystävän kaa hiihtämään tunnin lenkin ja kotiin tultaessa toin lounaan.

Nyt iltapäivän mies ollut kärttyisä ja väittää etten ole ikinä kotona. lapset olivat huonolla tuulella ja tappelivat ulkoillessa isän kaa, mun ollessa poissa siis.

Eilen mies oli koko päivän asioilla. Mä yksin kotona lasten kaa, mies tuli kotiin vasta kun lapset oli nukkumassa. Mitään lounasta , välipalaa eikä päivällistä meille laittanut valmiiksi!

Nyt mies ärsyttävästi väittää että on mun vuoro hoitaa lapsia kun hän oli niid3en kaa aamulla, huoh! Eilistä mies ei enää muista, tietenkään.

ap

Vierailija
6/6 |
19.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkka viikon kirjanpito kummankin tekemisistä: kotona ja töissä vietetty aika, harrastuksiin menevä aika, kotityöt, lasten kanssa vietetty aika jne. Sen jälkeen faktat pöydälle.