Mieheni oli kaverinsa baarissa! Joskus 02 se kaveri tuli
meille ruusun kanssa. Toi minulle ruusun.
Kysyin mistä hyvästä. Olen kuulemma ihana ja mukava.
Vähän sitä ihmettelin ja missäs mun oma mies.
Tajusin sitten tässä kun mietiskelin asiaa.
Mun miehellä oli varmaan jotain säätöä siellä baarissa, olisko jopa ostanut kukan jollekkin naiselle..
Kaverinsa sitten halusi mua ilahduttaa!?
Vai mitähän tapahtunut?
Mieheni tuli ihan normaalisti joskus neljän maissa kotiin.
Kommentit (14)
siis se oli sen kaverin baarissa? miten se tähän liittyy että kaveri omistaa baarin ja mistä se sitten teille tuli? todella sekavaa...
En halua pilata hyvää kaverisuhdetta mutta on kyllä niin hottis, että ehkä joskus tulevaisuudessa.. ap
siis se oli sen kaverin baarissa? miten se tähän liittyy että kaveri omistaa baarin ja mistä se sitten teille tuli? todella sekavaa...
Siis 02 avasit oven kaverillesi yöllä ja et nukkunut??? Toi ruusun sinulle???
Ootko kännissä vai ihan teini???
"Tajusin sitten tässä kun mietiskelin asiaa.
Mun miehellä oli varmaan jotain säätöä siellä baarissa, olisko jopa ostanut kukan jollekkin naiselle..
Vai mitähän tapahtunut?"
Miehelläsi säätöä, miksi???? Miten jonkun kukka siihen liittyy? Itse mietit säätöä miehen kaverin kanssa.
kesken baarireissun tuomaan mulle kukkaa. ap
"Ei ole ollenkaan tavallista, että mieheni kaveri tulee
kesken baarireissun tuomaan mulle kukkaa. ap"
Onko mamu?
Ja ei miehesi ainakaan sen kaverinsa kanssa olut sillin baarissa. Mies jonkun naisen matkassa ja kaveri parin oluen jälkeen päätti kokeilla sinua kun sattui tietämään ettei miehesi ole ainakaan kotona.
Ja ei miehesi ainakaan sen kaverinsa kanssa olut sillin baarissa. Mies jonkun naisen matkassa ja kaveri parin oluen jälkeen päätti kokeilla sinua kun sattui tietämään ettei miehesi ole ainakaan kotona.
Vai mitähän tapahtunut?Mieheni tuli ihan normaalisti joskus neljän maissa kotiin.
Vai mitähän tapahtunut?
Mieheni oli kaverinsa baarissa! Joskus 02 se kaveri tuli
Bonoa panin eli u2.Vähän parempaa väkeä.
Kai annoit pesää?