Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Facebook neuvoja pyytäisin.

Vierailija
19.12.2010 |

Pyysin yhtä tuttua kaveriksi ja hän hyväksyi pyyntöni. Jos menen hänen sivuilleen saan tälläisen tekstin.

Muut kuin käyttäjän XXXX kaverit näkevät vain osan hänen profiilitiedoistaan. Jos tunnet käyttäjän XXXX henkilökohtaisesti, lähetä hänelle viesti.

Eli onko hän estänyt minut niin että en pääse näkemään hänen seinäänsään, kuviaan ym? En myöskään pysty kirjoittamaan hänen seinälleen.

Sain jo edelliseen kysymykseen vastauksen että hän on poistanut minut kavereistaan, mutta näin ei ole. Hän on minun kavereissa ja minä hänen. Mistä muusta voisi olla kyse?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia ja jopa suotavaa, että tekee erilaisia ystävälistoja kohdassa "muokkaa ystäviä". Silloin saa eroteltua esimerkiksi lähipiirin ja työtutut ja laitettua tietyt jutut näkyville vain lähipiirille. 100% facebookiin ei voi luottaa joten en koskaan kirjoittelisi sinne mitään henkilökohtaista mitä en voisi kertoa koko maailmalle saman tien.

Itse kun kirjoittelen sinne tosi harvoin ja sinnekin vain tyyliin "olipa ihanaa ruokaa päivällisellä" tms. yleistä jonka tosiaan koko maailma saa tietää, eikä siitä mitään haittaa ole.

Vierailija
2/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin todennäköisesti on rajannut sen mitä kukakin näkee. Uudessa profiiliversiossa seinälle voi kirjoittaa "jaa julkaisu".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin että en kehtaa kysyä jos on rajannut minut ulkopuolelle. En tiennyt onko se mahdollista.

Tiedän uuden profiilin, muutamalla kavarillani on se ja olen jo kirjoittanut yhdelle sellaiselle seinälle. Tässä tapauksessa ei näy edes sitä seinää ym.

Vierailija
4/4 |
21.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan normaalia ja jopa suotavaa, että tekee erilaisia ystävälistoja kohdassa "muokkaa ystäviä". Silloin saa eroteltua esimerkiksi lähipiirin ja työtutut ja laitettua tietyt jutut näkyville vain lähipiirille. 100% facebookiin ei voi luottaa joten en koskaan kirjoittelisi sinne mitään henkilökohtaista mitä en voisi kertoa koko maailmalle saman tien.