Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä naisia jotka eroavat yhden pettämisen vuoksi.

Vierailija
18.12.2010 |

Oma näkökantani asiaan on se, että vaimona suhtautuisin asiaan hyvin harkiten. Ottaisin myös itse kypsän vastuun asiasta, sillä jokaisessa parisuhteen kriisissä on kaksi osapuolta. Jokainen teko on fifty fifty. En kostaisi asiaa lapsille hajottamalla perhettä. Pitää aina muistaa että vaikka mies joka on sinulle aviomies niin on lastesi isä. Mies voi olla hyvä isä vaikka olet hänelle katkera, ja katkeruutesi vuoksi hajotat perheesi. Harkitse uudelleen.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että yksi nainen jonka kiinnostuksen miestäni kohtaan minäkin olin huomannut. Olimme jopa asiasta jutelleet. Tämä naien soitti miehelleni ja ehdotti tapaamista. Mies kertoi puhelusta minulle itse heti. Sanoin että hän on aikuinen ihminen ja tekee niin kuin haluaa, minä en voi estää. Mutta toivon että kahta naista ei ala pyörittää.

En vielä tänäkään päivänä tiedä onko hän tavannut naisen sen puhelun tiimoilta. Enkä edes halua. Sen kuitenkin tiedän että minun kanssani hän edelleen on ja mitään omituista käytöstä ei ole ollut missään vaiheessa havaittavissa.

Vierailija
22/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on yrittänyt ihan yksikseen jo pari vuotta saada suhdetta paranemaan ja saada siihen myös hellyyttä, läheisyyttä ja seksiä, mikä ei voisi toista vähempää kiinnostaa. Tietokone on tärkeämpi kuin oma vaimo.

Ja kyllä on vaimo puhunut puhumasta päästyäänkin. Hän on vaan kodinlaittaja ja asuntolainan maksaja.

Pettäminen on pettäjän oma valinta, ei kukaan siihen toista aja vaikka suhde olisi kuinka huono. Pettäjällä on valta ihan itse valita miten toimii...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten miehiä, jotka eroavat yhden pettämisen vuoksi? Siis jos nainen ei kadu ja pitää pettämistä miehen syynä.

Pettämisestä voi päästä yli, jos molemmat haluavat, siis myös se pettäjä tekee muutakin kuin odottaa anteeksiantoa tuosta vaan. Mutta ymmärrän kyllä, jos erotaankin. Ongelmat johtuvat molemmista, mutta pettäminen on pelkästään toisen valinta.

Vierailija
24/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet sen jälkeen yrittänyt tehdä suhteen eteen?

Vierailija
25/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai petetyn katkeruuden vuoksiko se perhe hajoaa. Voisi ajatella niinkin, että se hajoaa pettäjän pettämisen vuoksi.

Vierailija
26/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma näkökantani asiaan on se, että vaimona suhtautuisin asiaan hyvin harkiten. Ottaisin myös itse kypsän vastuun asiasta, sillä jokaisessa parisuhteen kriisissä on kaksi osapuolta. Jokainen teko on fifty fifty. En kostaisi asiaa lapsille hajottamalla perhettä. Pitää aina muistaa että vaikka mies joka on sinulle aviomies niin on lastesi isä. Mies voi olla hyvä isä vaikka olet hänelle katkera, ja katkeruutesi vuoksi hajotat perheesi. Harkitse uudelleen.

Avioliitto on vain paperille laitettu lupaus rakastaa ja olla uskollinen. Jos ei rakasta tai ole uskollinen, niin se lupaus purkaantuu. Ja epäileekö Ap että isä huononee jotenkin eron tullen? Ei se isyys ole avioliitosta kiinni. Mutta onnea valitsemallasi välinpitämättömyyden tiellä.

Vierailija
27/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto on vain paperille laitettu lupaus rakastaa ja olla uskollinen. Jos ei rakasta tai ole uskollinen, niin se lupaus purkaantuu. Ja epäileekö Ap että isä huononee jotenkin eron tullen? Ei se isyys ole avioliitosta kiinni. Mutta onnea valitsemallasi välinpitämättömyyden tiellä.

Mitä luulet niiden vastoinkäymisten olevan? Sitä että auto hajoaa? Ei. Kyllä kyse on silloin aikuisten oikeista vastoinkäymisistä kuten esimerkiksi erehtymisestä sänkyyn toisen naisen kanssa. Ei tosi rakkaus kuole yhteen hairahdukseen vaan nimenomaan katkeruuteen eli jos toinen ei osaa eikä halua antaa anteeksi. ap

Vierailija
28/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas ajattelisin niin, että minä en hajoita perhettä, vaan MIES HAJOTTI perheen jo silloin kun teki sen päätöksen hypätä vieraan naisen sänkyyn!!!!!!!

Mies sais olla sen jälkeen hyvä isä, mutta etä-sellainen.

Mä uskon että tekisi vain hallaa lapsille jos he joutuisivat seuraamaan kulissiavioliittoa, sekä äitiä joka ei olisi onnellinen!

Vannomatta paras, voisin harkita miehen ottamista takaisin jos saisi mut uskomaan ettei ikinä petä enää....Se oli kyllä erittäin vaikeaa.

Vierailija
29/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos reissulta ei ole tarttunut mukaan tauteja, olisi ehkä hyvä kuitenkin vielä yrittää. Ihmiset tekevät virheitä, isojakin. Jos liitto ei yrittämisestä huolimatta pysy enää kasassa tai pettäminen toistuu, niin sitten tietysti ero on paikallaan.

Vierailija
30/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos reissulta ei ole tarttunut mukaan tauteja, olisi ehkä hyvä kuitenkin vielä yrittää. Ihmiset tekevät virheitä, isojakin. Jos liitto ei yrittämisestä huolimatta pysy enää kasassa tai pettäminen toistuu, niin sitten tietysti ero on paikallaan.

Vierailija
31/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän nyt muutenkaan läheskään kaikki pettäjät jää kiinni.

Ehkä mies ottaa opikseen eikä tunnusta enää toista kertaa ;).

Vierailija
32/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jäisi petolliseen liittoon. Kyllä se mies on ihan itse vastuussa munanheiluttelustaan, en minä - vaikka olisi millaiset kriisit suhteessa päällä. Ne ratkaistaan vähän eri tavalla kuin vieraissa juoksemalla.

Vierailija
33/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä puhutaan munanheiluttelijoina ja kähistään, että odotas vain jos pettää niin annan kyllä katua koko loppuelämänsä, että pilasi liiton.

Hyi, tällaiset erehtymättömät, ahdistavat ihmiset ovat hirveitä. En yhtään ihmettele enää, että juuri heidän miehensä pettävät niin mielellään heitä salaa. Kiinnijääminen on aika pientä.

Kuule kun se sunkin ukkos on saattanut uittaa sitä munaansa vaikka kenen pillussa ja sinä et sitä tiedä.

Vierailija
34/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro, miten sinä sitten hoidat tilannetta, jos tällainen on teillä ollut?

Eihän pallo pettämisen jälkeen ole pelkästään petetyllä! Kyllähän useimmiten pettäjän suhtautuminen tekoonsa vaikuttaa siihen, antaako puoliso sen anteeksi.

Itse voisin kuvitella antavani pettämisen anteeksi, mutta en tuollaisessa tapauksessa, jossa mies pitää petettyä puoliksi syyllisenä tekoon! Tekoon ei ole syyllinen kuin tasan sinä itse!!!! Ongelmiin voivat olla syynä molemmat tai toinen enemmän kuin toinen, mutta ei tekoon. Kas kun ihmiset yleensä ratkaisevat ne ongelmat muuten kuin pettämällä. Jokaisella on liitossa niitä vastoinkäymisiä, ja uskon kuitenkin (ja tutkimustenkin mukaan) kuitenkin vähemmistö se on, joka pettää.

Näyt ajattelevan, että vaimo on lähinnä lasten äiti ja turhaa ruikuttaa yhdestä pettämisestä. Jos et tajua teon vakavuutta ja loukkaavuutta, on vaikea edetä eteenpäin.

Mitä olet itse tehnyt sen eteen, että vaimo antaisi anteeksi? Ajattele sitä. Odotitko, että vaimo sanoo pari kiukkuista lausetta, tirauttaa viiden minuutin itkut ja sitten nöyränä naisena unohtaa koko homman? Ettäs kehtaakin vielä viikon ja kahden päästä olla kiukkuinen..? Miten sinä olisit suhtautunut vaimosi pettämiseen?

Jos ajattelee kirjoittajaa 21 ja heidän onnistumistaan, niin katso hänen miehensä reaktiota. Puhumista, katumusta, itkua, otti syyn teosta itselleen. Se, joka mokaa, myös työskentelee mokan korjaamiseksi, niin sen pitäisi mennä.

Vierailija
35/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten mieheni kiimaisena sykkivä rakkauden valtikka kiimanesteistä kiimanesteistä kiiltäen porautuisi jonkun muun sykkivään vulvaan yhä uudelleen ja uudelleen kiihtyvällä vauhdilla, kunnes sylkäisisi rakkauden nektarinsa tuon lemmen puutarhan syviin uumeniin, yhä uudelleen ja uudelleen..

Vierailija
36/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en voisi enää luottaa mieheen. Sama jos minä pettäisin. Hyvänä isänä hän saisi jatkaa, vaikkei puoliso enää olisikaan

Vierailija
37/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jää vain yhteen kertaan

Vierailija
38/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että se olisi mikään semmoinen perusvastoinkäyminen, että vähän lipsahti. Raamatussa aviorikos on eroperuste, onko siellä muita esitettykään. Siis jo aika pitkään pettämistä on pidetty yhtenä vakavimmista avioliittoa kohtaavista ongelmista. Anteeksi on hyvä antaa, mutta vaikeaa voi olla noin vakavan teon jälkeen.

Vierailija
39/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä myöskään sysää omaa pettämistäni toisen syyksi. Toki parisuhteessa on voinut olla vaikeaa aikaa, mutta ei se silti toisen syy ole.

Mutta en mäkään eroa ottaisi satunnaisesta pettämisestä. Tai ainakin yrittäisin päästä siitä yli. Ja ei mulla ole varaakaan. Mä en kyllä halua edes tietää onko mieheni pettänyt mua. Enkä itsekään kerro hänelle pettämisestäni.

Vierailija
40/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti ei varmaan ole.

Aika hurjaa, jos kuulisi miehensä pettäneen ja tämä vain käskisi petettyä "ottamaan kypsän vastuun asiasta". Oman mieheni kanssa pääsisimme yli hänen tai minun pettämisestä, mutta ap:n asenteet omaavan kanssa olisi muitakin syitä ottaa ero.