Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä naisia jotka eroavat yhden pettämisen vuoksi.

Vierailija
18.12.2010 |

Oma näkökantani asiaan on se, että vaimona suhtautuisin asiaan hyvin harkiten. Ottaisin myös itse kypsän vastuun asiasta, sillä jokaisessa parisuhteen kriisissä on kaksi osapuolta. Jokainen teko on fifty fifty. En kostaisi asiaa lapsille hajottamalla perhettä. Pitää aina muistaa että vaikka mies joka on sinulle aviomies niin on lastesi isä. Mies voi olla hyvä isä vaikka olet hänelle katkera, ja katkeruutesi vuoksi hajotat perheesi. Harkitse uudelleen.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on myös aikuisen miehen ja naisen henkinen koti. Jos joku romuttaa kodista seinät, se ei suojaa enää ketään.

En sano, että pitäisi erota. Sanon vain, että jos anteeksi ei aidosti pyst antamaan niin silloin pitää erota.

Vierailija
2/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itseäni en alkaisi syyttämään jos mies kävisi vieraissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin jos mies jättäisi kun jäisin kiinni pettämisestä, ihan kummallista, nykyajan ihmiset ei kestä mitään vastoinkäymisiä.

Vierailija
4/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jäisi petolliseen liittoon. Kyllä se mies on ihan itse vastuussa munanheiluttelustaan, en minä - vaikka olisi millaiset kriisit suhteessa päällä. Ne ratkaistaan vähän eri tavalla kuin vieraissa juoksemalla.

Vierailija
5/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa menemään sänkyyn, jos tietäisin että on pettänyt minua. En!

Vierailija
6/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itseäni en alkaisi syyttämään jos mies kävisi vieraissa.

Yksi pettäminen ei vielä liittoa (jossa lapset) kaada. Toki se on kriisin paikka ja vaatii paljon työtä, että asiat saadaan raiteilleen. Jos parisuhteessa ei ole pahoja peikkoja (päihteet yms.), niin ero harvemmin on hyvä juttu lasten kannalta. Aikuisten ihmisten pitäisi sen verran osata joustaa, ettei tarvi täydellisiä pilvilinnoja odottaa elämältä.

Vierailija
7/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas en ymmärrä naista joka ei eroa pettäjä-miehestään. Siinäpä sitten loppuelämän mietit että milloin seuraavan kerran tulee semmoinen kriisi että miehen pitää käydä vieraissa.

Vierailija
8/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas en ymmärrä naista joka ei eroa pettäjä-miehestään. Siinäpä sitten loppuelämän mietit että milloin seuraavan kerran tulee semmoinen kriisi että miehen pitää käydä vieraissa.

että kaatuisi satunnaisesta naimisesta.

Hassua nimittäin, että itsekin olen ollut sängyssä nuorena monen naimisissa olevan miehen kanssa ja vaimot ei sitä tiedä. Sitten nämä samat eukot huutaa naama punaisena, että mieheni ei petä. Jättäisin sen jos se kerrankin pettää.

Hiukka huvittaa. Kuinkahan monen tämänkin ketjun ehdottoman mamman mies on käynyt vieraissa.

Vierailija
9/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielellään niin kauan kun lapset on alaikäisiä, vaikka seuraavat 18 vuotta. Eihän sille mitään voi, jos tapaa uuden sielunkumppanin ja sen kanssa todella haluaa rakastella. Tai jos duunissa on vaan niin hyvä ja sexy tyyppi, jonka kanssa on kiva lounastauolla panna. Ei sille mitään voi. Täytyyhän sen miehen ymmärtää, ettei ole tyydyttänyt kaikkia tarpeitani ja on ollut muutenkin liikaa poissa kotoa. Kyllä minulla on oikeus pettää, koska avioliitossa ei kaikki ole kunnossa. Ja kyllä kumppanin pitää ymmärtää, turha on perhettä rikkoa tuollaisen takia!

Vierailija
10/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa, että parisuhteessa on luottamus ja usko toiseen. Sinä olet minun makuuni taas liian avarakatseinen.

Hassua nimittäin, että itsekin olen ollut sängyssä nuorena monen naimisissa olevan miehen kanssa ja vaimot ei sitä tiedä. Sitten nämä samat eukot huutaa naama punaisena, että mieheni ei petä. Jättäisin sen jos se kerrankin pettää.

Hiukka huvittaa. Kuinkahan monen tämänkin ketjun ehdottoman mamman mies on käynyt vieraissa.

Vierailija
11/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranen aika! Kai toisella osapuolella on muutakin elämää ja ihmisiä, kuin avioliitto ja oma puoliso? Hulluhan ihminen on ja vainoharhainen, jos ei voi mitään muuta miettiä, kuin koettua vääryyttä (joka ei ole maailman loppu) ja kauhulla odottaa vaan seuraavaa. Tuossa tapauksessa hoitoon joutaa petetty ei pettäjä.

Vierailija
12/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulle varmaan on ok, että miehes köyrii muita aina kun saa tilaisuuden. Eihän se sun maailmaa kaada kun et ole niin rajoittunut. Mutta minun maailman kaataisi ja samalla myös lasten koska ero siitä tulisi. Ei olisi enää luottamusta. Eikä selvästi rakkauttakaan eikä kunnioitusta toista kohtaan.

Vierailija
13/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoo miehen asenteesta jotain jos kriisin hetkellä pitää mennä ja hakea lohtua toisen naisen sylistä. Mielestäni kertoo kykenemättömyydestä sitoutua ja haluttomuudesta korjata ongelmia vaimon/tyttöystävän kanssa. Lapsellinen tapa toimia josta seuraa vain enemmän ongelmia jo olemassaolevien päälle...

Ymmärrän että parisuhdekriisissä on aina kaksi osapuolta. Kumpikaan ei luo tilannetta yksin, eikä ole vastuussa siitä yksin. Suhteen molemmat osapuolet ovat kuitenkin vastuussa itse siitä miten toimivat kriisin hetkellä! Ei kukaan ole vastuussa toisen pettämisestä vaikka tilanne olisi kuinka huono! Pettäminen on pettäjän oma valinta, ei kukaan siihen toista aja vaikka suhde olisi kuinka huono. Pettäjällä on valta ihan itse valita miten toimii...

Itse en ymmärrä naisia/miehiä jotka pettämisen jälkeen nielevät selityksen "nokun miellä meni niin huonosti"! Kun menee huonosti sitä koetetaan selvittää yhdessä ja puhua. Tarvittaessa haetaan vaikka ulkopuolista apua jos suhde halutaan pealstaa. Ei sitä sieltä vieraan naisen/miehen sylistä pelasteta suhdetta...

Vierailija
14/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös tulisi ero ja se on meillä myös ääneen sanottu, jos jompikumpi pettää niin se on heissuli vei..... Kyllä molemmin puoleinen kunnioitus pitää avioliitossa olla ei siitä tule muuten mitään...

Vierailija
15/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette tiedäkkään kuinka monta kerrasta poikki ihmistä minä tiedän jotka ovat jatkaneet sitä elämää yhdessä.

He ovat loppujen lopuksi osoittaaneet erityistä vahvuutta ja uskoa suhteeseen. Yksi kerta voi tosiaankin olla se tasan ainoa. Ei ketään voi sen perusteella tuomita loppuelämäksi. Vannomatta paras, sanon minä.

Vierailija
16/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletan, että ei. Minä en ole. Mutta maailmani ei tosiaan kaatuisi jos kävisi sinun sanojesi mukaan köyrimässä jotain vierasta naista.

Olen hänelle alusta asti sanonut, että ovi on auki jos haluaa mennä. Minä en ala aikuista ihmistä kieltämään ja rajoittamaan. Jos haluaa käydä vieraissa, se on hänen ratkaisunsa ja itse selvittää jälkipyykin. Luotan siihen, että vapaus antaa vastuun.

Vaikka kuinka kieltäisitte miestänne menemästä vieraisiin ja uhkaisitte, että heti eroatte, he saattavat sen silti tehdä. Saattaa miehenikin. Elämä nyt vain on sellaista, että harva ihminen on koko liiton täysin uskollinen.

Eli elämäni ei tosiaan kaatuisi siihen. Minun elämäni tärkein sisältö ei ole miehen muna.

sulle varmaan on ok, että miehes köyrii muita aina kun saa tilaisuuden. Eihän se sun maailmaa kaada kun et ole niin rajoittunut. Mutta minun maailman kaataisi ja samalla myös lasten koska ero siitä tulisi. Ei olisi enää luottamusta. Eikä selvästi rakkauttakaan eikä kunnioitusta toista kohtaan.

Vierailija
17/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittoaan, vaikka mies on käynyt vieraissa. Hyvin moni, mutta ei saa sitä tietää, koska on uhannut, että heti tulee ero.

Vierailija
18/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin että eroaisin jos saisin tietää miehen pettäneen, seksiä ei varmastikaan olisi enää. Niin vain kävi, että vähän aikaa sitten mies tunnusti reilu 8 vuotta sitten tapahtuneen pettämisen risteilyllä. En jättänyt, en edes uhannut sillä. Asiasta on puhuttu ja itketty ja puhuttu taas. Mitään kriisiä meillä ei ollut silloin, eiköhän nuo alkoholi ja tilaisuus tehneet varkaan. Vikaa tuli etsittyä itsestänikin, mutta sen mies katkaisi heti: hänen tekonsa, hänen ongelmansa ja syytä siihen ei löydy minusta. Seksiäkin on harrastettu sen jälkeen, ensimmäisellä kerralla kyllä kyyneleet valuen. Nekin kyyneleet tuli helpotuksesta, mikään ei ole muuttunut! ELämä on hyvää ja rinnalla rakastava mies. Mies joka on täysin tietoinen että uusiin mokailuihin ei varaa ole!

Vierailija
19/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin luulin että eroaisin jos saisin tietää miehen pettäneen, seksiä ei varmastikaan olisi enää. Niin vain kävi, että vähän aikaa sitten mies tunnusti reilu 8 vuotta sitten tapahtuneen pettämisen risteilyllä. En jättänyt, en edes uhannut sillä. Asiasta on puhuttu ja itketty ja puhuttu taas. Mitään kriisiä meillä ei ollut silloin, eiköhän nuo alkoholi ja tilaisuus tehneet varkaan. Vikaa tuli etsittyä itsestänikin, mutta sen mies katkaisi heti: hänen tekonsa, hänen ongelmansa ja syytä siihen ei löydy minusta. Seksiäkin on harrastettu sen jälkeen, ensimmäisellä kerralla kyllä kyyneleet valuen. Nekin kyyneleet tuli helpotuksesta, mikään ei ole muuttunut! ELämä on hyvää ja rinnalla rakastava mies. Mies joka on täysin tietoinen että uusiin mokailuihin ei varaa ole!

Vierailija
20/42 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittoaan, vaikka mies on käynyt vieraissa. Hyvin moni, mutta ei saa sitä tietää, koska on uhannut, että heti tulee ero.

oavtkin sitten itse pettäjiä? Sitten kyllä löytyy kaikenmaailman selitykset ja on huono omatuntokin, jopa hävettää. Niin se vaan menee, että itse on joskus itsensä paras yllättäjä.. Oho!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan