Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen nyt riidoissa äitini kanssa ehkä ekaa kertaa..

Vierailija
18.12.2010 |

Olen ostanut joululahjan tädilleni joka asuu 60 km päässä meistä. Äitini ja isäni asuvat 20 km päässä meistä, ja vievät yleensä lahjan tälle tädille kun menevät käymään siellä. Itse en ole ko. tädin kanssa tekemisissä, lahjan ostan kun on yksinäinen eikä muuten juuri lahjoja saisi.

Yleensä toimitan ostamani lahjan vanhemmille jotka sen siis vievät. No, nyt sitten äitini soitti aamulla että nyt he menevät käymään, entäs lahja?

Sanoin etten ehdi nyt tällä varoitusajalla tuomaan kun olen menossa kuopuksen joulujuhlaan ja mies on töissä, joten pyysin että jos kysyisi isältäni että ajaisi sen hakemaan meiltä, isommat lapse on kyllä kotona. Ylimääräistä ajoa tulisi 20 km..

No, tulin juhlista eikä lahjaa oltu haettu. Ihmeissäni soitin että eikö isäni voinut hakea sitä, niin äitini vastasi että ei edes kysynyt isältäni. =O No, mie nyt sitten postitan lahjan, mutta sanoin äidilleni että minusta aika ikävää ettei edes kysynyt isältäni, tai kertonut ettei aio kysyä että olisin kysynyt itse. Ja sillä seurauksella että äitini on nyt minulle todella suuttunut, huusi että olet samanlainen kuin isäsi! (tiedoksi; haukkuu aina isääni)

Että näin tätä joulumieltä taas..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja isäni olisi sen kyllä ajanut ihan mielellään...

Vierailija
2/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta riitelemään. Postitat paketin ja sillä selvä. Et voi olettaa, että vanhempasi (->äitisi on siinä kyydissä) jaksavat/haluavat ajaa tuollaista ylimääräsitä lenkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä ihan oikeasti riidan arvoista? Huh huh! Siis tuohan nyt ei ole mitään, oikeasti. Näkee, ettet juurikaan ole joutunut "vastoinkäymisiä" elämässäsi kokemaan, jos näin pienestä saat riidan aikaiseksi, ja kaikista huvittavinta: vieläpä ekaa kertaa elämässäsi äitisi kanssa.

Todennäköisesti äidilläsi oli huono päivä, ehkä mummovaivat ja vieläpä kiirettä & stressiä joulun vuoksi. Mutta kuten sanottua, sunhan lahja se on, ei vanhempiesi. Varmasti aikuisena ihmisenä saat lahjan jollakin tavalla järjestymään perille. Tulee vielä joskus päivä, jolloin et voi vanhempiesi apuun aina turvata - hyvä että opettelet jo tässä vaiheessa näin ns. pehmeänä laskuna.

Vierailija
4/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) äitini ei tänään ollut kyydissä vaan isäni kävi yksin, ja isäni olisi halunnut viedä paketin jos olisi tiennyt

B) ei, tämä ei ole suuri asia mutta äitini on nyt todellakin suuttunut, halusin tai en

C) olen kokenut elämässäni todella paljon vastoinkäymisiä, mutta nyt on onneksi kaikki hyvin

D) kävin jo postittamassa paketin joten no problem (paitsi että äitini on edelleen suuttunut)

E) en juurikaan saa vanhemmiltani apuja koska äitini terveys on huono (liikaa alkoa ja tupakkaa vuosikymmenten ajan), mutta minun apuani sitä vastoin tarvitsevat usein (olen sh ja autan monissa terv. liittyvissä asioissa, lisäksi mm. leivon heille nyt jouluksi kun äitini ei pysty)

Vierailija
5/5 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

saanut kuulla äidiltäni että olen niin kuin isäni, äkkipikainen. Joskus hän toivoi että saisin samanlaisen tyttären "että tietäisit mitä minä olen saanut kokea". No, mulla on yksi tulta ja tappuraa ja yksi jääräpää, joka menee vaikka pää edellä läpi kiviseinän ja yksi, joka huutaa ja parkuu vähimmästäkin - ja tullaan hienosti toimeen :D

Osta äidillesi käytösopas joululahjaksi tai jotain muuta opettavaista.