Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oisko paha eli meikä häippäsee aamulla,

Vierailija
18.12.2010 |

kun olen tehnyt ruuat valmiiksi ja sitten hotelliin vrk.nukkumaan? Juu jätän isukille puuronkeitto ym. ohjeet paprulle:)

Huom. lapsi jo 4v. ja isukki on juhlinut nyt ihan tarpeeksi ja saa aina nukkua juhlinnan jälkeen pitkään ja hartaasti.

Itse lapsen syntymän jälkeen olen käynyt 3kertaa juhlimassa ja samalla tavalla minun piti aamu ym.toimet tehdä ja hoitaa lasta.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä nukkua pitkään(ilman juhliakin) eli ajattelin toista hieman täräyttää, jospa ymmärtäisi asian.

Vierailija
2/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu kohta 14v. yhessä ja toinen nyt ei vaan näköjään tajuaaaa. Toki pitää lastakin ajatella, mutta laspsen edessä emme olekkaan riidelleet!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin sanoisin miehelleni, että ajattelin lähteä hotelliin vuorokaudeksi lepäämään, kun kotona se ei onnistu ja sanoisin kaiken, mitä tänne olet kirjoittanut.

En vaan lähtisi jonnekin - ainakin varottaisin tavalla tai toisella etukäteen.

Vierailija
4/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai 4v enää valvota?

En oikein ymmärrä tilannettanne nyt.

Vierailija
5/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eräät miehet vain jaksavat olla!

Vierailija
6/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätän kirjeen ja palaan huomenna takasin. pointti on tosiaan myös se, että miehenikin pitää osata huolehtia lapsestaan ruokailut ym.ilman minun apuanikin eli koulutusta:)

Vierailija
7/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typsy herää kohta ja sitten aamupalat ym. Tosin pitää vielä kirje miehelle kirjoittaa,jotta ymmärtää mistä löytyy mitäkin.

Valitettavasti toisille ihmisille on kaikki itsestään SELVÄÄ, mutta eihän se aina niin mene:) Pitäisi oppia joustamaan ym,ym..

Olen miettinyt tätä kauan, tiedän että isä pärjää lapsensa kanssa vrk,vai pärjääkö?

Vierailija
8/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai 4v enää valvota?

En oikein ymmärrä tilannettanne nyt.

oletko jotenkin tyhmä vai???eihän tuon ikäinen enää valvota mutta herää kyllä aamulla .ja kysehän vissiinkin oli siitä että AP joutuu joka halavatun aamu hoitamaan lapsen tarpeet oli sitten tilanne mikä hyvänsä ja mies vaan rötköäö sängyssä niin pitkään kuin huvittaa.

Missä vastavuoroisuus????Mulla itsellä 4 lasta joista nuorimmat 4v ja 1,5v ja kyllä mies antaa mun ailloin tällöin nukkua aamuisin pidempään eli nousee ylös ja huolehtii lapset.

Sinulla taitaa sitten olla miehenä sellainen kuspää jonka ajatusmaailma on että lasten hoito on naisten homma ja miehellä vaan saa olla sitä ah niin ihanaa ja omaa aikaa.

Vierailija
9/9 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa ollut 1-3 vrk kotoa poiskin olosuhteiden pakosta ja lapset säilyivät hengissä :D

T: se edellinen