Mistä ostatte imetysrintaliivit?
Ja miksi on tosi vaikea löytää kaarituellisia ja topattuja imetysliivejä? Miksi suurin osa huonoja ja ohuita rimpuloita?
Kommentit (19)
mut mä en kyllä sietänyt imetysaikana kaaritukia ollenkaan, ne ei istuneet millään hyvin
imetysliivejä toppauksin en ole koskaan nähnytkään.
KappAhlista, mutta siitä on jo vuosia aikaa. Niissä oli toppaukset ja kaarituet, ja oli tosi nätit muutenkin. Pidin niitä vielä pitkään imetyksen lopettamisen jälkeenkin.
saako jostain imetysliivejä 70:n ympärysmitalla. Toistaiseksi olen joutunut tyytymään 75:een, mut se on vähän löysä.
liivikaupoista löytynyt 70:n ympäryksellä. Arkadiankadulla teetin jossain liiviliikkeessä 75:sta pienemmät, mut ne venähti käytössä. Ei ollut hyvät.
Changelta löytyy! Ainakin kaarituellisia, mustia ja luonnonvalkoisia, tosin vähän sellaisia pitsisiä, ei sileitä. Tai siis tuollaisia mulla on ollut.
Oon tykänny!!
Ainakin Kampissa on Change, sieltä saa.
erikoisliikkeestä ja kyllä valmistajan sivuilla näyttäisi olevan koot 70 alkaen!
http://www.anita.com/de-en/Products,Anita_maternity,Breastfeeding,Nursi…
http://www.nursingbra-shop.co.uk/
Hotmilkiä ja anitaa voi käydä sovittamassa suomessa ja tilata ne sitten halvalla tuolta. hyvät valikoimat ja hyvät hinnat. toimituksessa meni n 1 vk, eli ei kohtuuton aika odottaa.
Kaaritukia ei suositella imetyksen aikaan, voivat painaa rauhaskudosta. toisaalta ainakin hotmilkillä oli sen verran kivoja malleja, että ne ei edes tarvinneet kaaria.
Toppausta en ole kyllä nähnyt millään mallilla ainakaan omassa E-koossa...
tilasin 70-ympäryksiset HOTmilkit.
Näkyi olevan myös kaarituellisia liivejä. Hyvä ja nopea palvelu oli.
http://www.omppulinna.com/
Tota mäkin suosittelen ja hinnat on aika lailla edullisemmat kun bebesissä, esim. bravadon tuotteissa.
Oon vähän eri mieltä noista kaarituista eli jos liivit on oikeankokoiset, niin eihän ne paina rauhaskudosta, koska ovat ihoa vasten, eivät rintaa vastaan. Ja jos vaikka vuodenkin imettää, niin ei ne rinnat oo samalla tavalla turvoksissa tai edes samankokoiset alussa ja vuoden päästä. Itellä tais olla imetysliivejä kokoosta G kokoon D, siis ensin isommat ja sit pieneni.
Tosin n. kk sitten ei Jumbossa ainakaan ollut yhtään mustia ja vaaleitakin vain joitain kokoja, toiv. eivät oo lopettamassa tätä mallia.
Funky Ladysta nätit kaarituelliset ja topatut liivit. En käytä kaarituettomia muuta kuin kotioloissa köllöillessä.
Helsingissä niitä on ainakin monia. Ja usein liikkeissä ei imetysliivit ole edes esillä, vaikka joku takakaappi olisikin niitä pullollaan (näin esim. Kampin keskuksen Change-myymälässä). Minä olen keskikokoinen rinnoiltani (60E -> siis pieni ympärysmitta niin ulkonäöllisesti sellaista tyypillistä C-sarjaa). Changelta löytyi mullekin hyvät liivit koossa 60E ja 60G.
Hintakaan ei ole aivan hirveä.
ihan Lindexiltä pari vuotta sitten, kun imetin. Parit Lindexin omaa merkkiä (topatut ja nätit, toiset pitsipintaiset ja toiset sileät t-paitaliivit) ja sit parit jotain merkkiä, myös ne oli sellaset paksummat, t-paitaliivit. Tykkäsin molemmista tosi paljon, Eivät olleet kalliitkaan. Sinne suuntaan tämänkin raskauden loppuvaiheessa :).
suosittelen minäkin. Löysin sopivat 70I-liivit, kun tajusin kysyä. Imetysliivit oli jotenkin sivussa ja omaa kokoani piti tilata (niitä kuitenkin oli olemassa). Tulivat kahdessa päivässä ja maksoivat vain jotain 40 euroa!
Ihan paras kauppa! Kaarituet löytyvät ja vaikkei toppauksia ole, kangasta on niin paljon, etteivät liivinsuojukset näy läpi.
löytyy. Ne pelasti mut hädästä, kun myyvät isompiakin kokoja. Ilman kaaritukia en olis alkanut :)