Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

45, naimaton, vauvakuumeessa yhä vain

Vierailija
17.12.2010 |

Kun tuo on yhtälö, mahdollisuudet taitavat olla melko vähissä.

Vauvakuumeessa olen ollut jo monta vuotta. Kellon raksutus on yötäpäiväistä ja lujaa.

Hedelmällisyyshoitoihin menoa olen empinyt, koska kaikki hokevat, että syntyvä lapsi kärsii, kun ei ole isää.

Kestäisikö sitä yhteisön tuomion - ja kaikki ne kauheat diagnostiikkatutkimukset?

Kohta on jo liian myöhäistä. Viimeisiä viedään.

:-(

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei kasvata muuta kuin kromosomimuutosten riskiä ja niistäkin lähinnä downin syndrooman. Useimpiin vammoihin ei ikä vaikuta. Ja jospa ap vaikka olisi valmis ottamaan vammaisenkin lapsen.

Vierailija
2/15 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisyys vähenee vuosi vuodelta. Nyt on aika toimia, jos haluat vauvan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän mies voi tuoda mukilla lapsensiemeniä.

Vierailija
4/15 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ammattini puolesta tavannut useita 45-48- vuotiaita ensisynnyttäjiä ja en voi kuin yllyttää sinuakin siihen =)

T. Terkkari

Vierailija
5/15 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aikuinen nainen. Pystyt todennäköisesti punnitsemaan tilannettasi melko realistisesti ja objektiivisestikin. Et ole mielenpistojen vietävänä.

Sanooko järki samaa kuin tunne? Pystytkö pitämään lapsesta huolta? Tuo isäasia ei ole mikään este. Eikä tarvitse muiden ajatuksista välittää. Itsellesi sinä tätä elämää elät, etkä naapurin Mirkulle.

Vierailija
6/15 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsesta huolta, en tarkoittanut, että sinun pitäisi olla rikas, vaan henkisesti jne.

Olet aikuinen nainen. Pystyt todennäköisesti punnitsemaan tilannettasi melko realistisesti ja objektiivisestikin. Et ole mielenpistojen vietävänä.

Sanooko järki samaa kuin tunne? Pystytkö pitämään lapsesta huolta? Tuo isäasia ei ole mikään este. Eikä tarvitse muiden ajatuksista välittää. Itsellesi sinä tätä elämää elät, etkä naapurin Mirkulle.

Vierailija
7/15 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vitkastelet? Ei se lapsi siihen kuole jos ei isää olekaan. Susta tulee varmasti hyvä ja rakastava äiti.

Vierailija
8/15 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi yksin tämän asian kanssa. Kukaan ei ymmärrä täällä päin moista - että menisi ihan hedelmöityshoitoon... Pitäisi kuulemma hakea mies, mutta hyvän miehen löytäminen ei ole tähänkään saakka onnistunut.

Lapsenkaipuu tuntuu rinnassa valtaisana poltteena.

Vierailija
9/15 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten haluatko ottaa riskin siitä, että lapsi on vammainen? Toisekseen et ole parisuhteessa. Yksinhuoltajana voi olla kyllä rankkaa - haluatko todella ehdoin tahdoin tehdä lapsen ilman isää? Ja kyllä se vähän niinkin on, että ihannetilanne lapsen kannalta on se, että olisi molemmat vanhemmat.

Vierailija
10/15 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi yksin tämän asian kanssa. Kukaan ei ymmärrä täällä päin moista - että menisi ihan hedelmöityshoitoon... Pitäisi kuulemma hakea mies, mutta hyvän miehen löytäminen ei ole tähänkään saakka onnistunut.

Lapsenkaipuu tuntuu rinnassa valtaisana poltteena.

Hedelmällinen nainen saa lapsia, nyt etsit sen miehen!

Olen kuullut että pohjoisessa on hyviä, vapaita miehiä. Loppu hoituu itsestään.

Tietysti täytyy vetovoimaa olla toiseen.

Ryhdypä nyt tositoimiin! Äläkä suunnittelekaan isättömiä lapsia, se on tuskaa, minä kärsin lapseni kanssa koska lapsen isä lähti, vaikka emme asuneetkaan yhdessä.

Olisin ollut niin tyytyväinen jos mulla olisi normaali perhe.

Asiat järjestyy, ymmärrän tuskasi.

Vierailija
11/15 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tosi yksin tämän asian kanssa. Kukaan ei ymmärrä täällä päin moista - että menisi ihan hedelmöityshoitoon... Pitäisi kuulemma hakea mies, mutta hyvän miehen löytäminen ei ole tähänkään saakka onnistunut. Lapsenkaipuu tuntuu rinnassa valtaisana poltteena.

Hedelmällinen nainen saa lapsia, nyt etsit sen miehen! Olen kuullut että pohjoisessa on hyviä, vapaita miehiä. Loppu hoituu itsestään. Tietysti täytyy vetovoimaa olla toiseen. Ryhdypä nyt tositoimiin! Äläkä suunnittelekaan isättömiä lapsia, se on tuskaa, minä kärsin lapseni kanssa koska lapsen isä lähti, vaikka emme asuneetkaan yhdessä. Olisin ollut niin tyytyväinen jos mulla olisi normaali perhe. Asiat järjestyy, ymmärrän tuskasi.

Et tasan käy kuksimassa ketää korpi-erkkiä. Sulla ei ole aikaa tutustua siihen, ja jos se paljastuu hulluksi, niin onpa vitun kivaa kaikilla sen jälkeen. Varaat ajan maanantaina niihin hoitoihin, jos lapsen tahdot. Nytkin on jo vähän myöhäistä, mutta ehkä nipin napin.

Vierailija
12/15 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on jonkinlainen käsitys siitä, mitä arki lapsen kanssa on; yövalvomista, ei omaa aikaa, mutta roppakaupalla iloa ja onnea, niin siitä vaan yrittämään.

Ja mitään miestä ei siihen todellakaan tarvi. Helpompi lapsen kanssa olla yksin kuin miehen kanssa, jos sitä miestä ei tosi hyvin tunne.

Hyvin vanhatkin ihmiset on saaneet lapsia varsinkin hedelmöityshoitojen avulla.

Itse sain esikoisen 41-vuotiaana ja ehkä vielä sun ikäisenä haluaisin toisen. Oon kyllä itse parisuhteensa, jos en niin onnellisessa, niin jotenkuten toimivassa kuitenkin. Nyt vauveli on jo 1 v 3 kk.

Vierailija
13/15 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskisivät kaikkensa tekamään, niin ei sitten tarvitse vanhana harmitella, ettei edes yrittänyt. Nyt vaan, jos todella sen lapsen haluat, niin ei kun yrittämään. Tavalla tai toisella. Onnea yritykseen!

Vierailija
14/15 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset ensisynnyttäjät ovat TODELLA harvassa,eikä terve lapsi ole enää itsestäänselvyys,jos siis nyt edes raskaaksi tulee.

10v sitten olisi kannattanut,ei enää

Vierailija
15/15 |
18.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäiset ensisynnyttäjät ovat TODELLA harvassa,eikä terve lapsi ole enää itsestäänselvyys,jos siis nyt edes raskaaksi tulee.

10v sitten olisi kannattanut,ei enää

josa sinulla ei ole mitän muuta sanottavaa niin pidä turpasi kiinni .Koskaan ei ole liian myöhäistä.miten niin ei kannata

T:ei ap