Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö rasistit, käyttäydytte tällä palstalla samoin

Vierailija
17.12.2010 |

kuin väitette mamujen käyttäytyvän Suomessa. Tällä palstalla on ollut tähän asti kaikesta huolimatta hyvä ja viihdyttävä meininki, kaikenlaisten hölmöilyjen seassa on paljon nokkelia ja fiksuja kirjoittajia. Täällä EI todellakaan ole ollut palstakulttuurina suoltaa valtavaa määrää vihakirjoittelua jotain porukkaa vastaan, ehkä lestadiolaisia lukuunottamatta (eikä se ole tietenkään fiksua). Ja joka tapauksessa vl-kirjoitusten määrä ei ole ollut edes murto-osaa tästä mamuvihaviestin massasta mitä viime aikoina on nähty.

Eli nyt sitten tulette tänne ja olette täysin välittämättä palstalaisten mielipiteistä siitä, että palstan netikettiä on loukattu. Ette halua kunnoittaa palstan tapoja, vaan haluatte tehdä tästä uuden suoli24:n. Miksi? Eikö teille piisaa hommafoorumi? Miksi ette pysy siellä omassa "maassanne", jos ette kerran halua tämän palstan systeemeihin sopeutua?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekään todellakaan välitä törkeimmistä ylilyönneistä. Suoraan sanoen inhoan niitä. Olen pyrkinyt osalani nostamaan keskustelun tasoa.

Samaan aikaan olen kuitenkin myös sitä mieltä, että sinulle tai kenellekään muullekaan ei tulisi antaa mahdollisuutta poistaa krittisiä puheenvuoroja tai vaieta keskustelua kuoliaaksi. Kyseessä on iso ongelma, joka vaikuttaa jo tällä hetkellä varsinkin pääkaupunkiseudulla ihmisten elämään hyvin arkipäiväisellä tasolla.

Tätä ei ole millään päätöksellä rakennettu tietyn suvaitsevan ja hymistelevän maailmankatsomuksen foorumiksi, niin kivaa kuin se sinusta olisikin.

Vierailija
2/2 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..milloin homot, milloin yh:t, milloin kristityt, että i tämä mamu-keskustelu mikään ihmeellinen asia ole. Ja minua kyllä kiinnostaa tuon Tukholman terrori-iskun jälkeen asiasta keskustella, asiallisesti toki, ja pohtia seurauksia, jos tuo islam valtaa jalansijaa täällä. Ei se voi olla väärin tai kiellettyä. On eri asia kirjoittaa loukkaavia rasistisia viestejä kuin pohtia uskonnon vaikutusta yhteiskuntaan jossa itse elämme. Eiköhän meillä siihen ol oikeus. On vain todella naiivia ja typerää ummistaa silmänsä ongelmilta. Kas kun se (islam) on nyt se virtahepo tuossa olohuoneessa, me kaikki sen näemme, mutta emme sano sitä ääneen. Ja niinhän se ei voi olla, eihän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi