Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä olisi hyvä tuoksu taitoluistelua harrastavalle tytölle?

Vierailija
17.12.2010 |

Ikää tytöllä on 15 v. ja on siis iloinen ja reipas tyttö. Veikkaan, ettei pidä kovin makeista ja raskaista tuoksuista. Voin veikata väärinkin:)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku kysyy hyvää tuoksua niin vastataan haarahiki, pieru ja Fairy...miten jotkut jaksaa. Voin vain kuvitella tuollaisen tyypin livenä:(

Vierailija
2/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullokin on todella sievä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan uskaltaisi ostaa tuoksua lahjaksi kellekään, edes miehelleni, ilman, että lahjansaaja kokeilisi sitä ihollaan ensin. Tuoksut voivat muuttua ihan eri hajuisiksi eri ihmisten iholla ja se mikä on sulla mukavan raikas, voi olla kamala toisen iholla.

Vierailija
4/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko kuvailla sitä? Kiitos etukäteen:)

Vierailija
5/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita oikein käsi poskelle ja kuvittele. Mitä näkyy?

Vierailija
6/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkimainingeissa leijuu vahvasti käytetty valkosipuli. Antava tuoksu.

Vierailija
7/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten haluaisit että se liittyisi?

Vierailija
8/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös arkisin ja sopii siis sinne harrastukseen myös:) Ehkä olin tyhmä, kun kuvittelin, että tuo laji kertoisi jotain tytöstä...ehkä jäähallin viileyskin voisi vaikuttaa....

Vierailija
9/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raikas vaniljainen tuoksu

Vierailija
10/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta katsoisin vain jostakin listasta, mitkä hajuvedet on myyduimpiä ja menisin kauppaan niitä tuoksuttelemaan.

Tai vielä todennäköisemmin menisin kauppaan. Etsisin myyjän käsiini ja pyytäisin apua. Ennakkoon miettisin, olisiko tuoksu enemmän kevyt vai raskas, kukkainen vai raikas jne.

Vierailija
11/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan odotan asiallista vastausta.

Vierailija
12/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon saavani täältä hyviä vinkkejä, jotka sitten haistelen kaupassa ja sitten vielä toimin ehdottamallasi tavalla:)

Mikä Kerrorko vaan?

Vierailija
13/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan uskaltaisi ostaa tuoksua lahjaksi kellekään, edes miehelleni, ilman, että lahjansaaja kokeilisi sitä ihollaan ensin. Tuoksut voivat muuttua ihan eri hajuisiksi eri ihmisten iholla ja se mikä on sulla mukavan raikas, voi olla kamala toisen iholla.

Tää on muuten totta. Itse olen saanut mieheltäni pari onnistunutta tuoksua lahjaksi, mutta tällä viikolla laitoimme työkavereiden kanssa näytetuoksua useammalle, ja se ihan todella tuoksui erilaiselta eri ihmisten iholla. En ole tällaista aikaisemmin tajunnutkaan.

Itse tykkäsin nuorempana Tommy Hillfigerin Girlista, liekö sitä vielä olemassa.

Vierailija
14/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en todellakaan ole asiantuntija, taidan omistaa n. 10 erilaista hajuvettä.

Näistä yksi, Oscar de la Rentan So, voisi sopia. On kevyt ja kukkainen mutta kestävä.

Silja Tallinkin top 5 -lista:

http://www.tallinksilja.com/NR/rdonlyres/A7AF1279-6184-4B27-BEF3-38CD95…

Vierailija
15/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on samassa parfyymissä 15-vuotisuus ja luistelu!

Vierailija
16/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus kuin Adidaksen Rhythm? Ainakin Anttiloista saa kahta erituoksuista lahjapakkauksena, jossa on eau de toiletten lisäksi samalta tuoksuva suihkugeeli. Sopisi minusta sporttitytölle hyvin!

Vierailija
17/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään aikuisten tuoksua!!

Eli jotain näitä, mitä saa marketeistakin Puma, Adidas jne. Tai sitten näitä tähtien nimillä olevia JLo etc. Paras olisi, jos menisit kauppaan Sokos tahi STocka ja kerrot myyjälle tytön iän.

Osaa haarukoida sinulle tuoksut, jotka ovat passeleita yläkouluikäiselle.

Vierailija
18/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on minusta juurikin nuoren tytön tuoksu. Jo nimikin viittaa siihen :)

Se on kevyt, hiukan kukkainen. Mieleen tulee kevät. Ei makea, ei mausteinen eikä voimakas.

Vierailija
19/19 |
17.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös arkisin ja sopii siis sinne harrastukseen myös:) Ehkä olin tyhmä, kun kuvittelin, että tuo laji kertoisi jotain tytöstä...ehkä jäähallin viileyskin voisi vaikuttaa....

Yksi kaveri kärsii tosi pahasti, kun treenien jälkeen (ja jo ennen!) pukuhuoneissa suihkutellaan hajuvesiä ym. Henki meinaa mennä ihan tukkoon. Samoin eräs tuttu on ihan pulassa esiintymisissä, kun ennen esitystä kaikki kilvan suihkuttelevat hiuslakkoja ym pienissä pukuhuoneissa.

Nuori tyttö tuoksuu parhaimmalle, kun on joku kiva dödö tai vaikka body shopin raikas suihkusaippua antamassa raikkautta. Kokeile tuota body shoppia, siellä on aivan ihania kosteusvoiteita ja saippuoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi