Mitä kaikkea SALAAT työkavereiltasi?
Kommentit (21)
että oma lapseni on oikea ongelmaoppilas.
Salasuhteen työkaveriini.
Ja jossain määrin myös väsymyksen.
Se tuntui raskaalta, kun muilla meni niin normaalisti.
että kännipäissäni hävitin hienon uuden puhelimeni.
ole sanonut että olen uskossa. Tosin eipä ole ollut sellaist tilaisuuttakaan puhua näin syvällisiä, työasioista vaan puhuttu.
Ei työkavereille minusta tarvitse mitään henkilökohtaisia asioita kertoakaan, nehän on vain työkavereita, joiden kanssa hommat hoidetaan, se riittäköön.
En esimerkiksi näe mitään syytä ottaa töissä puheeksi, että kärsin kroonisesta masennuksesta ja pysyn työkykyisenä terapian ja hyvän lääkityksen ansiosta. On monia muitakin asioita, joita en töissä kertoisi, so what? Pääasia että hommat hoituu, vai mitä ?
Masennukseni, josta olen toipunut jo, parisuhdeongelmat ja lapsettomuuteni.
alaisteni asioita. Itsestäni muuten pölisen vaikka mitä, koska sillä paikkaan sitä, että en saa puhua alaisteni asioista. Se on sellaista korvikepuhumista ja siinä ollaan lainsäädännöllisellä turvallisella keskustelualueella. Tämä on tällainen esimiehen ongelmanratkaisu.
lienee väärä sana, sillä perusoletuksena ei ole, että työkavereille pitäisi erityisesti jakaa asioita.
Salaaminen lienee oikea sana esimerkiksi silloin, kun silmä on musta ja sen yrittää peittää.
olen biseksuaali, enkä usko Jumalaan. Olen siis seurakunnan leivissä töissä ja nuo asiat voisivat järkyttää iäkkäitä uskovaisia työkavereitani :D Vaikka ei noista kumpikaan nyt varsinainen salaisuus ole, ei vain ole tullut puheeksi.
olen biseksuaali, enkä usko Jumalaan. Olen siis seurakunnan leivissä töissä ja nuo asiat voisivat järkyttää iäkkäitä uskovaisia työkavereitani :D Vaikka ei noista kumpikaan nyt varsinainen salaisuus ole, ei vain ole tullut puheeksi.
Salaan tai ainakin yritän salata sen mitä heistä oikeasti ajattelen.
että olen irtisanoutumassa ensi viikolla.
kun hän oli vielä naimisissa ja et miehellä on ent avioliitosta lapsi jota hän ei tapaa. En vois kertoa koska se muuttais monen käsityksen musta ja meidän perheestä. Niimpä oon kertonu vähän eri version :P.
elämäni työn ulkopuolella ei kuulu heille
..salaan, ettei mieheni rakasta enää minua ja harkitsee avioeroa. Salaan tämän etenkin sen takia, että yksi työkaverini on minuun onnettomasti ihastunut. Itse olen kiinnostunut hänestä vain ystävänä, enkä halua, että hän riehaantuu.
Salaan tai ainakin yritän salata sen mitä heistä oikeasti ajattelen.
Mun periaate on, että kaikista ei tarvitse tykätä, mutta kohtelias voi olla sen 7-8 tuntia. Ja ystävällinenkin, jos tarve vaatii. Suurinta osaa duunikavereistani en arvosta ihmisenä enkä työntekijänä. Ovat tyhmiä ku saappaat, ja tyhmyyttä en voi sietää.
Olen bi-seksuaali.En kuulu kirkkoon.