Mitä ajattelet tällaisesta perheestä?
Lapset 22-, 23- ja 25-vuotiaita ja asuvat kaikki kotona. Ilmeisesti kenelläkään ei ole vielä aikomustakaan muuttaa pois. Kaksi opiskelee, keskimmäinen jo valmistunut. Asuvat Helsingissä.
Kommentit (10)
on iso talo niin mitäs kummallista tuossa on. Se Nasima Razmyarkin asuu kotona, samoin Kiira Korpi jotka kummatkin ovat yli kaksikymppisiä. Jos mulla olisi mukavat vanhemmat ja heidän talossaan paljon tilaa niin mieluummin mäkin olisin opiskeluaikoina siellä asunut kuin itsemurhayksiössä.
mutta itse olin sen 18, kun omasta vapaasta tahdosta muutin kotoa, enkä päivääkään katunut. Mukaani en ottanut kun oman sänkyni, stereot ja vaatteeni.
Eikä vanhemmillani ollut varaa mulle mitään ostella, niin kaikki on myöskin itse hankittua.
Toivottavasti myös molemmat omat lapseni tahtovat omilleen täysi-ikäisenä, tuo minulle sitä omaa rauhaa ja eivät ole sellaisia uusavuttomuuksia mitkä vanhempien nurkissa kolmekymppisenä kyräilee :)
varmaan hyvät välit vanhempiin, eikä vanhemmat vissiin ole mitään kontrollinatseja vaan antaa nuorten elää omaa elämäänsä. Helsingissä on kallista asua, ehkä lapset ei halua esim. solukämppään vaan omaan asuntoon (säästävät?).
Itse muutin kotoa kun oli 20.
tai lapset ovat mukavuudenhaluisia.
Oma lapsi nyt 16. Intin jälkeen saa luvan lähteä!
ja säästävät paljon rahaa asuessaan kotona opiskeluajan. Ihan fiksua, jos kotona tilaa.
Ja Helsingin asumisen kustannuksen huomioiden niin varmaan ihan järkevää. Mun kaveri asui aika pitkään kotona Hesassa ja se maksoi kotiinsa pientä vuokraa. Sen vanhemmat tallettivat ja sen avulla hän myöhemmin osti ensimmäisen asuntonsa.
Tulee mieleen että varmaan yleisempää Helsingissä kuin muualla Suomessa, kallis hintataso. On ok jos kaikki saavat elää omaa elämäänsä.
tai vanhemmat eivät anna. Kuulostaa aika hassulta, itse en olisi enää päälle parikymppisenä jaksanut vanhempien nurkissa asua.