Mitä annat lahjaksi parhaalle ystävällesi (nainen naiselle)?
Kommentit (29)
Mitä nyt toinen voisi tarvita/haluta? Parhaalle ystävälleni annoin kauniin luonnosvihon koska hän tykkää piirtää.
Vie kukkia, tässä keskustelussa mainitaan suklaa, pitäisi kuitenkin Tietää ettei ole allerginen.
Joo suklaa on yleisin lahja mitä ostetaan.
Minulla ei varsinaisesti ole ketään parasta ystävää, en ole sillä tavalla sosiaalinen , mutta ystävilleni etsin lahjat kirpparilta. Ollaan joskus sovittu, ettei kalliita lahjoja. Esimerkiksi pikkujoululahjoissa oli rajana 10 euroa ja uutta ei saanut ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vie kukkia, tässä keskustelussa mainitaan suklaa, pitäisi kuitenkin Tietää ettei ole allerginen.
Joo suklaa on yleisin lahja mitä ostetaan.
Sama kukkien kanssa..
Kiva kun tulee ehdotuksia ja ajatuksia lahjoista, koska niistä tulee omiinkin lahja-ajatuksiin uusia virtauksia...
Olen antanut jo monena vuonna lahjakortin johonkin kauneuspalveluun tai sitten lahjaboksin johon olen valinnut erilaisia hemmottelutuotteita. Hemmotteluboksin olen koonnut muun muassa täällä www.giftiko.fi lähettävät paketin tarvittaessa myös suoraan lahjansaajalle. Tosi helppoa ja lahjansaajat ovat tykänneet ! Toki voi myös käydä itse kaupoilla ja kasata tuollaisen vastaavan hemmotteluboksin alusta alkaen itse jos aikaa on :)
Mä sain Ted Bakerin ja revolutionin meikkejä parhaalta ystävältäni.
Up