Ystävä kertoi olevansa ihastunut mieheeni, mitäs nyt...?
Tämä tapahtui reilu viikko sitten enkä ole tätä ystävääni sen jälkeen tavannut tai paremminkin olen vältellyt häntä kun en tiedä miten tähän pitäisi suhtautua.
Ystäväni on naimisissa kuten minäkin, tosin tiedän, että hän on pettänyt miestään kerran, mutta tuosta on aikaa ja kyllä hän on vaikuttanut onnelliselta miehensä kanssa sen jälkeenkin.
Tuo "tunnustus" tuli todella yllättäen enkä vieläkään tiedä miksi ystäväni sen minulle kertoi, siksikö, että osaan olla varuillaan vai oliko vaan vahinko.
Olen pitänyt kyseistä ihmistä yhtenä parhaimmista ystävistäni, mutta kertooko hyvä ystävä, että on ihastunut mieheeni.
Kommentit (17)
Mitä ihastuminen tarkoittaa mielestäsi?
Tuohan on vain imartelevaa miehellesi, ei ystäväsi tarkoita sitä että vamppaisi miehesi. Minäkin ihastun harva se päivä mutta ei se mihinkään johda koska rakastan miestäni syvästi.
Ystävälläsi on todella ollut pokkaa kertoessaan ihastuksestaan ja vieläpä sinulle.
En ehkä alkaisi hirveästi huolestumaan,ainakaan vielä tässä vaiheessa. Oletko sanonut miehellesi asiasta?
Ehkä nyt auttaisi jos sanoisit ystävällesi, ettet tiedä oikein miten sinun pitäisi suhtautua hänen ihastukseensa miestäsi kohtaan. Ja jos tuntuu paremmalta niin otat vähän etäisyyttä tähän ystävääsi.
Hienoa kuitenkin, että hän rehellisesti sinulle sen itse kertoi, siitä pitää hattua nostaa.
tiedän hyvin, miten ystäväni syrjähyppy sai alkunsa, hän oli ensin ihastunut kyseiseen mieheen, sitten rakastunut. Lopulta ei kuitenkaan lähtenyt tuon miehen matkaan.
Tuo nyt on varmasti tai toivottavasti liiottelua, että tässä kävisi samoin. Ihmettelen siis eniten sitä, että miksi siitä piti minulle kertoa.
ap
Mitä ihastuminen tarkoittaa mielestäsi?
Tuohan on vain imartelevaa miehellesi, ei ystäväsi tarkoita sitä että vamppaisi miehesi. Minäkin ihastun harva se päivä mutta ei se mihinkään johda koska rakastan miestäni syvästi.
on ystäväni mielestä täydellinen ja että hän toivoisi oman miehensä olevan samanlainen ja tässä yhteydessä siis kertoi, että on ihastunut mieheeni.
ap
Haluaisi kokeilla kimppaa tms.?
on ystäväni mielestä täydellinen ja että hän toivoisi oman miehensä olevan samanlainen ja tässä yhteydessä siis kertoi, että on ihastunut mieheeni.
ap
Eikö tuo ole lähinnä sinua imartelevaa? Kannattaako tuosta nyt tehdä hätäisiä johtopäätöksiä?
Ei kannata liikaa miettiä tuota, tuskin hän sinulle siitä olisi maininnut ja vielä noin, että on sinulle kateellinen, jos mitään sen kummempaa miehestäsi ajattelisi. Eiköhän se nyt ollut vain heitto, jos muutenkin kehui miestäsi. Ei kaikkeas kannata ottaa niin vakavasti. Eikä jonkun naisen ihastus nyt mitään merkitse, mieshän sen päätöksen tekee jos se mihinkään kehkeytyisi. Joten älä huoli ap, ei kuulosta vakavalta!
"Jos joskus jätät miehesi, minä otan sen". Otin sen vain kohteliaisuutena.
mikäli ei ollut kevyeksi/imartelevaksi heitoksi tarkoitettu.
Vaikka mitään muuta seurausta ei olisikaan, niin kyllä tuollainen jää taustalle kummittelemaan ystävyyssuhteeseen auttamatta.
Ota tuo vain kohteliaisuutena. Eräs ystäväni kertoi minulle että oli ollut ihan jalat vetelinä kun näki mieheni ja että mielellään harrastaisi vaikka mitä mieheni kanssa. Sanoi myös samalla että ei ikinä tulisi tekemään mitään mieheni kanssa koska hän on minun mieheni. Nauroimme molemmat lopuksi asialle eikä se ole mitenkään muuttanut välejämme. Ihan kivahan se on jos mieheni on ystävienikin mielestä vetävän näköinen.
ottaisin etäisyyttä tähän ystävään!
Minun päätökseeni toimia noin vaikuttaisi varmasti se, että yhdelle toiselle ystävälleni kävi vähän samoin ja tämä ystävä myös yritti myöhemmin iskeä tämän ystäväni miestä.
ellei mieheni olis vähän toisen sorttinen, voisin tietty pelätäkin...
Mitäs miehes sanoi, kun kerroit?
miten tuon ottaisi.
Ei kai nyt kukaan normaalijärkinen kertoisi tuollaista ystävälleen jos olisi tosissaan ihastunut. Ellei ole sosiopaatti.
enkä varmaan olisikaan huolissani, jos en tuntisi tätä ystävääni hyvin ja kun kertoi siitä ihastumisestaan mieheeni, niin oli jotenkin "omituisen" näköinen. En nyt tiedä oikeaa sanaa tuolle, mutta siksi jäin miettimään, että kertoiko oikeasti siksi, että tietäisin olla varuillaan.
Mieheni totesi tähän kun kerroin, ettei häntä kiinnosta ystäväni vaan minä olen hänen elämänsä rakkaus, tämän olen kyllä tiennytkin enkä usko, että mieheni pettäis.
Silti ystäväni ois voinut pitää ihastuksensa omana tietonaan, mitä se minulle kuuluu??
ap
ellei mieheni olis vähän toisen sorttinen, voisin tietty pelätäkin...
Mitäs miehes sanoi, kun kerroit?
Mutta ei sen tarvitse mihinkään johtaa. Ihme kyllä, että katsoi tarpeellisena avautua siitä sinulle...