Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paljonko maksatte joulupukille?

Vierailija
16.12.2010 |

Itse ajattelin 30 e, onko liian vähän? (kyseessä tuttava joka ei muka ottaisi mitään maksua)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
2/8 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pukki käy tuomassa lahjat kuusen alle sillä välin, kun lapset ovat omissa touhuissaan muualla.

Ja jopa 9-vuotias uskoo vielä joulupukkiin.

Oli meillä muutaman kerran maksullinenkin pukki, mutta petyttiin moiseen rahastukseen ja toimii hyvin näin tämä juttu. Eipä sido aikataulutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä tosiaan tuo tuttava niin en kyllä noin paljon ajatellut maksaa.

Vierailija
4/8 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kolmosen idea, käytän ehkä tulevaisuudessa. Mä oon vielä ihan noviisi tässä jutussa, yksi lapsi ja eka lapsellinen joulu!

Vierailija
5/8 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin mies tarjoutui joulupukiksi ja ihan ilmaiseksi =)

Vierailija
6/8 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pukki käy tuomassa lahjat kuusen alle sillä välin, kun lapset ovat omissa touhuissaan muualla.

Ja jopa 9-vuotias uskoo vielä joulupukkiin.

Oli meillä muutaman kerran maksullinenkin pukki, mutta petyttiin moiseen rahastukseen ja toimii hyvin näin tämä juttu. Eipä sido aikataulutkaan.

Meillä joulupukki on aikaisemmin tuonut lahjat aattoyönä. On lasten ilmeet olleet näkemisen arvoiset kun herätessä aamulla kuusen alla on lahjoja =)

On myös ollut aina yhtä hauska katsoa, kuinka he pyörivät kuusen ympärillä tutkien, kuka saa isoimman paketin jne. Meillä kun lahjat avataan aina vasta kuuden aikoihin.

Vierailija
7/8 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etä mieheni firmassa on "joulupukkeja", jotka kiertävät työntekijöiden lapsiperheissä. Laitetaan jokainen itse valittu summa heidän pukkikassaan, josta pukit sitten itse valitsemallaan tavalla rahat käyttävät.

Viime ja edellisjouluna laitoin 20€, nyt ajattelin 30€. Ja pukit muuten osaavat leikittää ja laulattaa:) Aivan ihania!

Vierailija
8/8 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa täällä Treella lähes kaikki vuokrapukit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi