Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä *ua? Miten FB:ssä mulle voi chatata sellainen kaveri, jota ei näy online-listassa???

Vierailija
16.12.2010 |

Ärsyttää, kun kyseessä sellainen puolituttu mies, jonka kanssa en todellakaan jaksaisi chatata. Jos olisin nähnyt hänen olevan onlinessa, olisin kirjautunut ulos, mutta hän alkoikin sitten chatata mulle, vaikka häntä ei edelleenkään siellä listassa näy. Miten tuo tehdään? Siis miten minä onnistun olemaan näkymätön, mutta näkemään kuitenkin muut, jotka ovat paikalla. Mä luulin että se on mahdotonta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkin kirjautuneena. Itsensä saa piilotettua muilta.

Vierailija
2/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti siinä on vaan käynyt joku häiriö. mä en ainakaan tiedä, että kukaan ois tuommoseen vielä kyennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kirjautui sinun jälkeesi eikä tämä tieto päivittynyt koneellesi?

Vierailija
4/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä näe myöskään muita, jotka on kirjautuneena. Tai ainakaan ennen en nähnyt. Onko toi muuttunut noiden uudistusten myötä? Voi kakka, mitä mä nyt teen? En voi kirjautua ulos, ennen kuin vastaan sille, olin jo jättänyt vastaamatta sen viestiin. Äh.

Vierailija
5/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän alkoi kirjoittaa heti kun kirjauduin sisään, ja vaikka lataan sivun uudestaan, häntä ei edelleenkään näy siellä läsnäolevien palkissa.

ap

Vierailija
7/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö helpointa ole vain olla vastaamatta mitään ko. tyypille...?

Vierailija
8/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se on mahdollista siten että avaatte keskustelut, klikkaatte asetukset, ja sieltä siirry pois.

Se laittaa sinun offline tilaan.

Vierailija
9/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan tullut ikinä kokeiltua chatata samalla :)

Vierailija
10/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi chatata jos ei itse ole online. Ja noissa on monesti paljonkin viivettä noissa päivityksissä. Näen sen usein siitä kun mies on käynyt fb:ssä ennen mua ja silti se tököttää vielä muka onlinenä pitkään vaikka on kirjautunut ulos ja minä mennyt samasta koneesta omilla tunnuksilla sisään.

Ei siinä sen suurempaa mystiikkaa ole.

Vierailija
11/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nyt se on poissa (näen sen siitä keskusteluikkunasta). Mutta siis tosiaan, mä tiedän että noissa on paljon viivettä, mutta latasin sivun monta kertaa uudestaan, eikä se missään vaiheessa näyttäytynyt siellä palkissa. Onneksi se kirjautui itse ulos, niin voin tehdä saman minäkin. Se alkoi siis kirjoittaa jotain tyyliin "etkö sä enää puhu mulle?" Ärsyttää tommoset, ollaan vanhoja opiskelukavereita eikä koskaan olla mitään erityisiä ystäviä oltu, viimeksi ollaan juteltu varmaan viisi vuotta sitten.

ap

Vierailija
12/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet kirjautuneena, ei se tarkoita sitä, että päivystät koko ajan ruudun ääressä. Minä voin olla tuntikausia kirjautuneena, mutten lähelläkään konetta.

Tietenkin jos samanaikaisesti päivittää statustaan niin kyllähän toinen sen huomaa...

Mikset voi vaan vastata "Moi, kiitos hyvää kuuluu, mut oon just lähdössä ulos, terve vaan"?

Vierailija
13/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tommoset, ollaan vanhoja opiskelukavereita eikä koskaan olla mitään erityisiä ystäviä oltu, viimeksi ollaan juteltu varmaan viisi vuotta sitten.

ap

Vierailija
14/16 |
16.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pari kaveria käyttää IE:tä ja ne ei näy.

Vierailija
15/16 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kaveria ei näy vaikka tiedän niiden paikalla olevan ,,,voiko se olla selaimesta kiinni??? itse käytän ff eli tulikettua

Vierailija
16/16 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ethän sinä ole itsaeäsi piilottanut joten sinä näyt heidän pikalistassa senkus täppäävät vaan ja alakvat chättäämään :)

Oikeestiko ette tajunneet että ei siinä pikalsitassa ole pakko olla vaikka on paikalla