Mieheni on käynyt 20v melkein joka päivä kotona ruokatunnilla.
Joka kerta on lämminruoka häntä odottanut.
Nyt meni kurpitsa nenään (mulla on siis tosi iso nenä). Just sillä hetkellä kun hänen piti astua ovesta sisään niin soitti, että heillä onkin työn puolesta jouluateria tänään.
Hermostuin koska aivan varmasti tuosta ateriasti on ilmoitettu aiemmin. Olisi ollut huomaavaista että mieheni olisi kertonut sen eilen?
Kommentit (13)
Joka kerta on lämminruoka häntä odottanut.
Nyt meni kurpitsa nenään (mulla on siis tosi iso nenä). Just sillä hetkellä kun hänen piti astua ovesta sisään niin soitti, että heillä onkin työn puolesta jouluateria tänään.
Hermostuin koska aivan varmasti tuosta ateriasti on ilmoitettu aiemmin. Olisi ollut huomaavaista että mieheni olisi kertonut sen eilen?
Mutta kun hän on työelämässä, niin ei ehkä tuo päivittäinen ruokailu pyöri päällimäisenä mielessä. Sori, laittamasi ruoka on hänelle ehkä itsestäänselvyys eikä kauhean iso juttu?
Voiko noin onnettomasti käydäkään, voimia teille koittakaa päästä asian yli.
Mikä tuossa viestissäni on epäuskottavaa?
Sekö, että olen tehnyt miehelleni 20v ruokaa vai mikä? ap
Ja välittömästi! Laukut oven taakse valmiiksi kun tulee töistä. Muista vaihdattaa lukotkin sekä puhelinnumero salaiseksi. Vaadi lähestymiskieltoa, nosta syyte kunnianloukkauksesta, vaadi korvauksia henkisistä kärsimyksistä. Kirjoita joulukirje miehen puolen sukulaisille ja kerro kokemuksestasi, myös siitä mitä olet viimeiset 20 vuotta tehnyt hänen eteensä ja tässä kiitos!
niin kaikki menee nappiin :( ehkä otan sen meloonin vai oliko kurpitsa en muista enää, pois nenästä ja vaikenen. ap
mennyt puihin kahdenkymmene vuoden aikana,
ja sulla meni kurpitsa nenään?
*reps*
Onko ongelma se, että laitoit turhaan ruuan vaiko se, että et pääse tarjoilemaan piparia jälkiruuaksi?