G: kallein lahja, jonka olet nyt jouluksi ostanut/ostat?
Kommentit (25)
pelin 50€, se oli mun kallein lahjaostos. Lapsillekin selvisin edullisemmin. Mutta budjetin mukaan...
tai sitten Legon junan ja junanrataa.
En kylä tiedä tarkkoja hintoja, Wii 300 e? Juna+rata 150 e?
ja miehelle 27" LCD-näyttö/TV tietokoneeseen 350 euroa
Miehen kallein ( ja ainoa) ostos on Wii koko perheelle yhteiseksi 297 € + yks peli 59€
vaikka on jo Kinect? Mun kallein joululahjaostos oli Xbox ja Kinect + uusia pelejä
Mun kallein lahja on varmaan alle 50 euroa ja sekin esikoiselle (esim. sellainen maalausteline/liitutaulu). Miehelle olen ostanut vain alesta dvd:tä hintaan 5.95.
Äitini lahja maksoi 51 euroa (pöytäliina).
Veljelle 60 € keittiötarvike. Miehelle 60 € paita. Muut normihintaisia.
ja miksi Wii eikä Xboxia (Kinetichän ei ole pelikonsoli), nämä on ihan makuasioita...ihan kuin esim Nokia vai Samsung
ja 30e barbie esikoiselle. Siinä ne lahjat melkein olivatkin, tänä jouluna ei osteta kellekään mitään. 100 eurolla selvittiin kaikkineen.
harrastukseen liittyvä juttu 350 euroa. Ovat siis samaa lahjaa.
Aikuisten kesken emme tänä jouluna osta mitään. On ihan älytöntä että kaikki stressaisivat saman "mitä ostaa ihmiselle jolta ei puutu mitään" -kysymyksen kanssa. Mun paras joululahjani on vapautus lahjarumbasta. :)
ja miksi Wii eikä Xboxia (Kinetichän ei ole pelikonsoli), nämä on ihan makuasioita...ihan kuin esim Nokia vai Samsung
on kapulaohjain. Ei sillä, samahan se on mitä ihmiset ostavat, mutta tuo Kinect on keksintönä kyllä ihan älytön :) Lapsi käyttää koko kroppaansa pelatessaan mm. juoksee ja hyppii ym. Ennen pidin xboxia vaan miesten sotapelikonsolina...
on kello miehelle 80e + postikulut
maksoi 199,-. Sitten legoga, dvd-elokuvia ja pelejä lisäksi...
jouluksi miehelle/meille ajattelin samsoniten uutta isoa matkalaukkua. Taisi olla vähän alle 400 euroa.