Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eli siis voi mennä apua tarjoamaan jos vauva itkee..?

Vierailija
15.12.2010 |

olen kerran nähnyt kun oli ihan pikkuinen vauva ollut rattaissa ja itki ja itki ja itki, äiti oli siinä vieressä, välillä vauva sylissä, sitten yritti koko ajan soittaa jollekin... siis olisko ollut oikein mennä kysymään,että voinko auttaa jotenkin?

tuli vaan pelko, että jos se äiti haistattaa mulle vitut ja jos se tunteekin sitten itseään huonoksi äidiksi? hermot sillä meinaan oli super kireällä...

olisitko itse mennyt?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voihan sitä mennä pois mutta kyllä on kohteliasta tarjota apua jos haluaa auttaa ja pystyy hetken jeesaamaan.

Minua on muutama ihana nainen auttanut. Kerran uhmaikäsen talutti mummo autolle ja toisen kerran täti piti vauvaa sylissä kun minulla oli taaperon kanssa tekemistä.

Miten se liittyy äitiyteen?

Vierailija
2/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkodin ulkojuhlissa puolitutun äidin parikuinen vauva huusi kuin hinaaja ihan hädässä, äiti hyssytteli, liekutteli, pyöritteli ja vaikka mitä yritti.. mutta vauva vaan huutaa. Äidin kasvot oli aika pinkeän näköiset ja menin sit kysymään, että tarviiko apua..

No ensin äsähti, että hänellä on kyllä sisko täällä apuna (missä, eipä näy??) mutta sitten pyysi apua, että saisi vauvan kantoliinaan ja pian hänelle pullon suuhun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin puuttuisin tilanteeseen, kun äiti itkee. Silloin on kyllä jo hätä. Kysyisin, voinko olla avuksi. Jos vauva itkee, saattaisin sanoa, että minunkin vauvat itkevät.

Vierailija
4/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no enhän tiedä mikä oli hätänä... vai onko vaan koliikki vauva... mutta sis uskallan ensi kerralla rohkeasti tarjota apuani...

miten liittyy äitiyteen kysymys.. hmm.. en itseasiassa tiedä, mutta mietin, että jos kysyn ja ei tarvitse apua niin tuleeko äidille sellainen tunne, että kun joku tarjoaa apua, että onko hän huono äiti siis sen ihmisen mielestä kun ei saa vauvaa rauhoittumaan...

ap

Vierailija
5/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin puuttuisin tilanteeseen, kun äiti itkee. Silloin on kyllä jo hätä. Kysyisin, voinko olla avuksi. Jos vauva itkee, saattaisin sanoa, että minunkin vauvat itkevät.

olisin mennyt jos äitikin itkisi tarkoitan, että jos äiti ei saa rauhoitettua lasta... tai mitä jos ei edes yritä? lapsi vaan huutaa rattaissa... voiko sellaiselle tarjota apua?

ap

Vierailija
6/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten me eletään niin omissa oloissamme, että ollaan kadotettu täysin kosketuksemme muihin ihmisiin? Pahinta, mitä voi tapahtua on se, että saat vihaisen kieltävän vastauksen, mutta se ei ole sinun häpeäsi. Parhaimmillaan voit pelastaa toisen ihmisen päivän, joskus jopa hengen.

Vierailija
7/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin älä mene! Hermostunut äiti vaan hermostuu enemmän.

Toki on hienoa jos joku tarjoutuu auttamaan, kun kyseessä on esim. tilanne että vauvan itkun lisäksi hässäkkä päällä, sekä pitäisi huolehtia kauppakassit ja muut tenavat, jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi