Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opetatteko lapsillenne, ettei nenää kaiveta julkisesti??

Vierailija
15.12.2010 |

Olen suorastaan ällistynyt siitä, miten yleistä lasteni kavereilla on jatkuva nenänkaivuu ja jopa rään syöminen. Itse olen opettanut, että nenä putsataan vessassa juoksevan vesihanan kanssa, eikä ainakaan kaivella sitä nenää ihmisten ilmoilla tai ruokapöydässä tai vieraisilla ollessa. Kuvottaa katsolla ruokapöydässä, kun joku pikkulapsi tekee massiivisia kaivauksia ja katselee sitten löydöksiään ennen suuhun pistämistä. Joskus olen nähnyt kun se klimppi vielä liimataan johonkin (mattoon, pöydänalle tms.). Eikö nykylapsille enää opeteta, että tuo on rumaa käytöstä?

Miten näiden lasten vanhemmat itse pystyvät katsomaan noiden räkänokkien puuhailua? Itse saan ihan oikeasti oksennusrefleksin kun näen tuollaista.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meidän lapsilla ainakaan ole koskaan ollut tuollaisia kavereita...! (7 ja 9 v)

Vierailija
2/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näin nuha-aikaan näyttää vaan se sormi menevän väkisinkin sinne nesukkaan...ymmärrän kyllä, että näyttää ällöttävältä, niin minustakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenäänsä. Olen nähnyt monta kerta ,kun miehet ajavat yksin autolla on nenänkaivuu urakka käynissä.

Vierailija
4/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just yks päivä tajusin, että lapsemme eivät ole ikinä kaivaneet neniään. Tai sit tosiaan kaivelevat meiltäkin piilossa. 9v. ja 2v.

Mutta olen samaa mieltä, todella ällö tapa ja heti komentaisin jos näin tekisivät.

Vierailija
5/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen "vanhemmuutta" se sellainen on, ettei lapsille opeteta tapoja, kun muutkaan eivät osaa?

Vierailija
6/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei julkisesti eikä piilossakaan.

Vierailija
7/7 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö vähän alle 2v ja usein kaivelee nenäänsä. Vaikka suolaliuoksella putsattu löytää aina räkälöntin. Sitten tulee sormi ojossa ja sanoo "räkää". Pyyhin sormen ja nenän.

Mitä pitäisi tehdä? Ohjata vessan kaivamaan / käsipesulle aina neänkaivuun jälkeen / ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi