Kotinne turhin turhake, jota häpeät käyttää.
Meillä vaipparoskis. Tuli hommattua, kun saatiin tutuilta käytetty. Kasetteja ostettiin kans kerralla useampi, joten niitä riittää vielä pitkäks aikaa. Hyvin voitais viedä päivittäin vaipat roskiin, niin ei ne edes ehtis haista vessassa.
Kommentit (40)
Jotkut ihmettelee kyllä, mitä teen kuivausrummulla.
Tai itse ihmettelen, mitä teen silitysraudalla
ja ainakin 5 kpl:lla erilaisia hiustenkäherrysvälineitä.
Astianpesukonettanikin joku on ihmetellyt, mutta se on kyllä korvaamaton. Leivänpaahdin, vedenkeitin, niitä myös on ihmetelty. Ja herättävä kirkasvalolamppu, kelloradio, kotiteatteri...
Turhakkeita on, mutta en häpeä käyttää niitä. Yleensä ne turhakkeet jäävät kaappiin käyttämättöminä.
anoppi osti sen meille, ei ole käytetty kertaakaan
Saimme kihlajaislahjaksi kristallisen sormustelineen/pidikkeen. Sellaiselle ei ole ollut käyttöä. Jossain kaapinnurkassa se on lojunut koko ajan.
Tosin en häpeä käyttää, kun ei ole kertaakaan käytetty. Se on sellainen kiviputkilo, jonka sisään voi laittaa makkaran ja paistaa kiukaalla :D Saatiin muistaakseni joululahjaksi joskus.
Saimme kihlajaislahjaksi kristallisen sormustelineen/pidikkeen. Sellaiselle ei ole ollut käyttöä. Jossain kaapinnurkassa se on lojunut koko ajan.
"Tässä teille teline missä voitte sitten sälyttää sormuksia, kun otatte ne pois sormesta..." :) Jotenkin sitä ajattelis kihlajaisissa, että sormus on sit sormessa forever.
ostin kun kuuluin samaan sarjaan kuin vedenkeitin ja kahvikeitin. pari kerta tein leipiä siinä ja siihen se jäi. kerää pölyä vaan
täällä myös, pitää ladata koko ajan, ei tehokas
käytetään noin 10 kertaa vuodessa
mutta rakastan kodin laittamista ja näpräämistä ja vaikka kotimme ei olekaan kaikkien mieleen tietenkään, kodistamme näkee että siihen on panostettu - niin, se koko hössötys, jota olen nähnyt kotimme eteen on ehkä vähän hävettävää kaikkinensa.
ihan hyvin voi kattilassa keitellä, en tajua miksi siihen pitää olla erikseen tuommoinen vempain. mutta tuolla se silti kaapissa seisoo, lahjaksi saatu.
Mun kannaltani kotimme turhimmat esineet ovat mieheni kitarat - se 8 kitaran kokoelma, jolla makuuhuoneemme on "sisustettu". Mä en tee niillä mitään, paitsi korkeintaan kompastelen niihin aamuyöllä. Miehenikin soittaa pääasiassa yhtä kitaraa kerrallaan, mutta onhan se kiva että voi soittaa joka kerta eri kitaraa.
Mieheni mielestä kotimme suurin turhake on kirjahylly ja siinä olevat kirjat, hän kun ei koskaan lue niitä. Minä olen lukenut ne kaikki, enkä minä pidä niitä turhina ollenkaan.
Mun kannaltani kotimme turhimmat esineet ovat mieheni kitarat - se 8 kitaran kokoelma, jolla makuuhuoneemme on "sisustettu". Mä en tee niillä mitään, paitsi korkeintaan kompastelen niihin aamuyöllä. Miehenikin soittaa pääasiassa yhtä kitaraa kerrallaan, mutta onhan se kiva että voi soittaa joka kerta eri kitaraa.
Mieheni mielestä kotimme suurin turhake on kirjahylly ja siinä olevat kirjat, hän kun ei koskaan lue niitä. Minä olen lukenut ne kaikki, enkä minä pidä niitä turhina ollenkaan.
joo kyllä kirjat ei ole koskaan turhia, mutta toisaalta musiikki piristää myös kummasti
Meillä esim. leivänpaahdin on käytössä lähes joka päivä.
Sen sijaan todella turha ja perhanan kallis on videotykki. Vastustin ehdottomasti sellaisen hankkimista, mutta mies meni vaan ja osti. Meni vähän luottamus kun olin 13 vuotta elänyt luulossa että monen sadan ostoksista päätetään yhdessä, ja jos toinen ei tosiaan jotain yhteiseen kotiin huolisi niin sitten ei toimita selän takana. No, oppia ikä kaikki.
Siis aivan täysin turha vehje - äijä sen osti ja käytti kerran pari ja se siitä... :D
Käytän kaikkia tavaroita mitä mulla on.