Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

eikö helsinkiläisillä siis ole lapioita?

Vierailija
15.12.2010 |

en vittuile, mutta onko asia tosiaan noin?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on lapio? t: hesalainen

Vierailija
2/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asun kerrostalossa eikä meillä ole edes parveketta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos auto on lumen alla?

Vierailija
4/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos auto on lumen alla?

mulla varmaankin olisi lapio. nyt ei ole, kun en ole sitä ennen tarvinnut.

kaupoissa ei ole enää lapiota.

Vierailija
5/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parveketta, lapiota eikä autoakaan. Veljen autoa kaivettiin sitten vaikka millä esiin kun oltiin sitä lainattu viikonlopuksi :)

Olen kyllä vantaalainen, mutta vastasinpa nyt kumminkin...

Vierailija
6/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisesssa ja minulla on lapio.

Mutta enemmän ihmettelen sitä että Helsinkiläisissä kaupoissa ei ole lapiota näin talvella.

Vierailija
7/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on lapio takakontissa ihan vaikka sen varalta että jäädään mökkitiellä jumiin tai ihan minkä vaan varalta. Samoin siellä on kirves, hätävalo, heijastinliivit, pumppu, peitto (foliookin pitäs olla), ensiapupakkaus, tunkki ja iso kasa työkaluja.

ja joo, asutaan ihan ihmisten ilmoilla omakotitalossa. VUosi sitten vielä kerrostalossa keskellä kaupunkia.

Vierailija
8/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä väliä asuuko kerrostalossa vai omakotitalossa jos auto on lumen alla?

Vierailija
9/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

helsingissä on tosiaankin sitten tänä talvena satanut eka kerran lunta :D

no, ostakaa ens syksynä ne lapiot niin ei tartte talvella sitten itkeä, jooko?

Vierailija
10/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ei jostain syystä ole sellaista hankkinut aiemmin tai edellinen on hajonnut, niin saattavat hyvin olla loppu kaupoista. Ja kun ei kaupoissa ole, niin mistäs saat uuden.

Kun minä hankin auton, en tajunnut hankkia kunnon lapiota (oli vain muovilapio parveketta yms. varten). Vasta ekan lumimyräkän jälkeen tajusin mennä ostamaan kunnon lapion, kun sitä ekan kerran tarvitsin, ja sain yhden viimeisistä, nekin olivat seuraavana päivänä monesta paikkaa loppu ja pitkäksi aikaa.

Enkä ole edes helsinkiläinen, muuten vaan kaupunkilainen. Onneksi meillä ei ollut käynyt sitä lumiauraa tuona aamuna, joten sain tuolloin autoni pois kinoksesta muovilapiollakin. Auran käytyä ei olisi ollut mitään asiaa heppoisemmalla lapiolla pakkautuneeseen lumeen. Ja auran kunnolla junttaamaa lunta voi olla kunnollisellakaan lapiolla hankala saada pois.

Vierailija
11/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisesssa ja minulla on lapio. Mutta enemmän ihmettelen sitä että Helsinkiläisissä kaupoissa ei ole lapiota näin talvella.

Olisko loppuneet?

Vierailija
12/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdasta on ilmankin!

Vierailija
13/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä lasten muovinen ja miehen taitettava retkilapio. Mutta sellaiselle isolle on todella harvoin tarvetta ja todella vähän säilytystilaa.

Vierailija
14/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muista että lumi, joka satoi marraskuussa, olisi vieläkin maassa. täällä päin kun lunta tulee, ja parin päivän päästä viimeistään se sulaa pois. tämä tilanne mikä nyt on, on todella poikkeuksellinen. lunta vain kertyy ja kertyy, rikä kertaakaan ole välissä sulanut pois.

Vierailija
15/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta päästäkseen sinne olisi saatava auto lumen alta.

Vierailija
16/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en muista että lumi, joka satoi marraskuussa, olisi vieläkin maassa. täällä päin kun lunta tulee, ja parin päivän päästä viimeistään se sulaa pois. tämä tilanne mikä nyt on, on todella poikkeuksellinen. lunta vain kertyy ja kertyy, rikä kertaakaan ole välissä sulanut pois.

Ei tullut mulla meleenikään silloin joskus kuukausi sitten, että täytyisi käydä tiputtelemaassa lumia auton katolta. Koska tottakai se sulaa pois, moneen kertaan ennen joulua.

Vierailija
17/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoisesssa ja minulla on lapio. Mutta enemmän ihmettelen sitä että Helsinkiläisissä kaupoissa ei ole lapiota näin talvella.

Olisko loppuneet?

Mutta eikö kauppiaatkaan tajunneet että tänäkin talvena voi sitä lunta tulla, ihan niin kuin viime talvenakin :D

Vierailija
18/18 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko loppuneet?

Mutta eikö kauppiaatkaan tajunneet että tänäkin talvena voi sitä lunta tulla, ihan niin kuin viime talvenakin :D

ei kai kukaan niin huono kauppias ole?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi viisi