Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten määrä

Vierailija
15.12.2010 |

Kerropa minulle sinä, joka väkäät lisää tenavia, vaikka edellistenkin elättämisen hoitaa yhteiskunta (=ME veronmaksajat)

Kysyy työmyyrä, joka taas tuli kotiin työstä rasittuneensa normaalia kotiintuloaikaa paljon aikaisemmin. Yleensä olen kotona klo 18.00 paikkeilla. Pusken, pusken, jotta joku voi puskea mukeloita. Yhden lapsen äiti tarkoituksella.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanot ap että lapsia on neljä ja opiskelen (=SINÄ veronmaksaja maksat minulle opintotukea) MUTTA käyn myös töissä =D

Aika väsähtänyt provo tai harvinaisen tyhmä ihminen.

Vierailija
2/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanot ap että lapsia on neljä ja opiskelen (=SINÄ veronmaksaja maksat minulle opintotukea) MUTTA käyn myös töissä =D Aika väsähtänyt provo tai harvinaisen tyhmä ihminen.

Joo. Tyhmä voin olla. Ei oo kuin ylempi akateeminen koulutus. Mutta muiden elinikäinen elättäminen jurppii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs siitä sanot ap että lapsia on neljä ja opiskelen (=SINÄ veronmaksaja maksat minulle opintotukea) MUTTA käyn myös töissä =D Aika väsähtänyt provo tai harvinaisen tyhmä ihminen.

Joo. Tyhmä voin olla. Ei oo kuin ylempi akateeminen koulutus. Mutta muiden elinikäinen elättäminen jurppii.

Vierailija
4/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan henkeni, terveyteni, elintasoni ja ulkonäköni alttiiksi jotta tulevaisuudessakin riittää veronmaksajia ja pyllynpyyhkijöitä sulle kun makaat vanhainkodissa:) Sun ja yhden lapsesi maksamat verot eivät ole mitään siihen verrattuna mitä minun kuusi lastani tulevat aikanaan maksamaan. Esikoinen varmaan ihan piankin.

Vierailija
5/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdoit kenties kiittää, että mm. meidän perheellämme on neljä lasta, jotka tulevat osaltaan huolehtimaan myös sinusta aikanaan. Tällä hetkellä lapsemme kustannamme me itse. Yhteiskunnalta saamme lapsilisät (kolmesta) ja peruskoulutuksen kaikille. Lukiolaiselle maksamme kirjat itse. Perheemme ei käytä juurikaan terveyspalveluja.

Me molemmet vanhemmat maksamme veroja ihan reilusti, joten kulumme tulevat varmaan kitettua. Mutta kukapa täällä työt tekisi ja meistä huolehtii sitten myöhemmin, jos kaikilla olisi vain yksi lapsi? Onneksi on meitä suurperheitä!

Vierailija
6/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse maksan todella suuria veroja ja joo lapsia on usemapi. Lapseni ei ole koskaan kuuteen asti päiväkodissa, SE MAKSAA MYÖS MEILLE MUILLE!!!

Olen tehnyt töitä, jokaisen lapsen syntymän jälkeen jo noin 7 kk kuluttua. Lapsia meillä on viisi, juuri sopivasti meille. Töiden tekemistä voi jatkaa myös, kun lapset ovat nukkumassa.

Vierailija
7/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan henkeni, terveyteni, elintasoni ja ulkonäköni alttiiksi jotta tulevaisuudessakin riittää veronmaksajia ja pyllynpyyhkijöitä sulle kun makaat vanhainkodissa:) Sun ja yhden lapsesi maksamat verot eivät ole mitään siihen verrattuna mitä minun kuusi lastani tulevat aikanaan maksamaan. Esikoinen varmaan ihan piankin.

Köyhyys ja osattomuus on periytyvää. Senkö takia väänsit mukeloita, että valtio saa veronmaksajia? Kuinka ylevää!!!

Vierailija
8/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse maksan todella suuria veroja ja joo lapsia on usemapi. Lapseni ei ole koskaan kuuteen asti päiväkodissa, SE MAKSAA MYÖS MEILLE MUILLE!!! Olen tehnyt töitä, jokaisen lapsen syntymän jälkeen jo noin 7 kk kuluttua. Lapsia meillä on viisi, juuri sopivasti meille. Töiden tekemistä voi jatkaa myös, kun lapset ovat nukkumassa.

...koska ei ole enää päiväkoti-ikäinen. Hoidin häntä kotona ilman mitään valtion tukiaisia 3 vuotta. Mies elätti perheen.

Vierailija
9/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyys ja osattomuus on periytyvää. Senkö takia väänsit mukeloita, että valtio saa veronmaksajia? Kuinka ylevää!!!

köyhä on?

Vierailija
10/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihan samalla tavalla kuin muutkin, käymällä töissä. Taidat olla itse hieman älyllisesti köyhä ja osaton:D

Vierailija
11/11 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vieläkään esittänyt kysymystään.

Mitähän mahtaa haluta tietää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi