Mä en koskaan tee mitään joulusiivousta
Tuntuu, että porukka kuuraa tyyliin hammasharjalla kaakelien välejä. Meillä tehdään vain perussiivous, jos sitäkään. (Riippuen milloin viimeksi tehty)
Kommentit (9)
Ja sitten porukka kiroaa joulustressiä. :D TArvitseeko siitä joulusta tehdä niin suurta juttua?
täälläkään. Ihan normi imurointi sitten aattona ennen kuin joulurauha julistetaan. Lattiat luututaan ehkä edellisenä päivänä jos on tarpeen.
noin kaksi kertaa vuodessa ylipäätään, eli siis meillä on aina sotkuista. Joulun alla siivotaan sen verran, että laitetaan tavarat paikoilleen ja ehkä jopa imuroidaan. Siinä on meidän joulusiivous.
Inhosin lapsena sitä väsynyttä ja stressaantunuttta äitiä, joka loukkaantui kun emme osanneet arvostaa tarpeeksi hänen uhrauksiaan.
liikaa hommia. Toissa viikolla aloin tekemään kaikkea sellaista jonka voin pakastaa. Ne on nyt valmiina.
Huomenna käyn hakemassa viimeiset lahjat, aiemmin ostetut on jo paketoituna lahjasäkeissä.
Normaali viikkosiivous meillä tehdään ennen joulua.
Stressi ja kiire on pahimpia tunnelman latistajia ja niistä olen luopunut jo monta vuotta sitten.
koska olen huomannut, että joulu tulee, siivosin tahi en...
Tietenkin siivoamme, mutta emme tee joulusiivoja. Molemmilla lapsilla on syntymäpäivä marras-joulukuussa, joten silloin siivotan ekan kerran - ehkä vähän vieraskoreammin. Ja ennen joulua kanssa hieman paremmin.
Kaapit ovat siistit ja järjestyksessä. Tai siivoamme niitä pitkin vuotta.
kuin normiviikkosiivous. Mutta kaapistoja tms. en ala jynssäämään. En vietä jouluani kaapeissa ja muutakin tekemistä on.
Kaapit voi jynssätä vaikka tammikuussa :)
ehkä hieman tarkemmin siivoan, mutta taidan tehdä sen vasta 23 päivä :P muuten tämä porukka saa kaiken sekaisin jo taas ennen aattoa.