Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itselle joululahjaksi 3 pyjamaa?

Vierailija
15.12.2010 |

Ostin jo yhden mallin kun edullisesti sain, ja nyt löysin yhden kauniimman ja vielä kolmannenkin nätin, johon voisin käyttää -25% alennuskuponginkin. Voisinko ostaa kaikki kolme, hullua? Ekassa ja tokassa on suht samanlainen kuosi, eikä tuo kolmaskaan nyt niin erilainen ole. Ennestään mulla on 3 pyjamaa...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiellän ehdottomasti. Hullu, pöyristyttävä ajatus. Että yksi ihminen saisi kolme pyjamaa.

Vierailija
2/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se olis kyllä kumma, jos saisit mieluisia lahjoja itseltäsi! Kyllä sun pitää ostaa semmoset lahjat, että muut ajattelevat niiden olevan varmasti sun mieleen. Esim. posliininen veistos olohuoneen nurkkaan, väärän värinen ja kokoinen neuletakki sekä pahaa suklaata. Siinä sulle vinkkejä hyvistä lahjoista itsellesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saan ostaa kaikki kolme :) Kiitos luvasta! ap

Vierailija
4/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ja se riittää. Ei mulla olisi varaa tuhlata noin älyttömästi. Opeta itsellesi että kaikkea ei saa, eikä varsinkaan silloin jos ei oikeasti tarvitse.

Vierailija
5/5 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi ja se riittää. Ei mulla olisi varaa tuhlata noin älyttömästi. Opeta itsellesi että kaikkea ei saa, eikä varsinkaan silloin jos ei oikeasti tarvitse.

Sitä paitsi osa pyjamista on flanellia, osa satiinia, yksi puuvillainen... Ja kerrankin mulla on millä mällätä niin käytän ison osan myös itseeni, enkä nyt muuta keksi haluavani kuin nuo pyjamat (eka maksoi 12 €, toka 19,95 ja kolmas 24,95 josta siis saisin -25% alen). ap