ES: Mies löysi synnyttämässä olleen avovaimonsa kuolleena
ES: Mies löysi synnyttämässä olleen avovaimonsa kuolleena
Julkaistu: 14.12.2010 23:56
Synnytyksen käynnistämistä odottanut imatralaisnainen kuoli Etelä-Karjalan keskussairaalassa maanantain ja tiistain välisenä yönä.
Asiasta kertoo Etelä-Saimaa-lehti nettisivuillaan. Myös lapsi menehtyi.
Lehden mukaan kotona käymässä ollut avomies löysi naisen kuolleena osaston lattialta. Noin 40-vuotiaan ensisynnyttäjän synnytys oli tarkoitus käynnistää tiistaina.
Omaiset harkitsevat tutkintapyynnön tekemistä poliisille. Sairaala ei kommentoi harvinaista tapausta.
IS
=(
Kommentit (29)
jotka kuolivat aortan repeämiseen, eivätkä olleet raskaana. Toisella ikää tasan 40 ja toisella 44. Ei tupakointia, ei ylipainoa. Eli kyllä näitä sattuu eikä raskaudella tarvitse olla mitään tekemistä sen kanssa.
Varsinkin kun itse on raskaana ja ikääkin jo 38-vuotta. En sentään ole ensisynnyttjä.
No, jos jotain positiivistä tosta jutusta pitää repiä, niin eipä jäänyt lapsia puolorvoiksi kun ei niitä kerta ollut.
Varsinkin kun itse on raskaana ja ikääkin jo 38-vuotta. En sentään ole ensisynnyttjä. No, jos jotain positiivistä tosta jutusta pitää repiä, niin eipä jäänyt lapsia puolorvoiksi kun ei niitä kerta ollut.
Osaanottoni näille kahden edesmeneen omaisille.
no sitä tutkintapyyntöä ei omaisten tarvitse edes itse tehdä, vaan tuollaisessa tapauksessa tehdään ilman omaisten suostumustakin oikeuslääketieteelliset tutkimukset ja asiaa hoitaa poliisi koska kyseessä odottamaton kuolema ja syy tuntematon toistaiseksi. erittäin surullinen tapaus. oSANOTTONI LÄHEISILLE JA OMAISILLE!!
Varsinkin kun itse on raskaana ja ikääkin jo 38-vuotta. En sentään ole ensisynnyttjä. No, jos jotain positiivistä tosta jutusta pitää repiä, niin eipä jäänyt lapsia puolorvoiksi kun ei niitä kerta ollut.
Justjoo!
ne vie ihan hetkessä joissain tapauksissa
jos äiti kuolee. Eihän keisarileikkauksessa muutenkaan saa aikailla, lapsen pitää olla tosi äkkiä ulkona. Ymmärrettävää että omaiset haluavat poliisitutkinnan, mutta luulenpa että sairaalalla ei ole tuohon osaa eikä arpaa.
Tuossa tilanteessa se tehdään joka tapauksessa.
Justjoo!
että menehtyneen puoliso ja odotetun vauvan isovanhemmat menettivät sekä tulevan äidin että vauvan?
no jos vaihdevuodet tulee usein jossain 45-55 välillä, niin ei 40-vuotias synnyttäjä ole millään mittareilla nuori. Eli (etenkin ensi)synnyttäjäksi kohtalaisen iäkäs, toki vanhempiakin löytyy ja on aina löytynyt (esim. oma isoisoäitini sai vikan lapsen 51-vuotiaana mutta se onkin jo poikkeuksellista).