Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ES: Mies löysi synnyttämässä olleen avovaimonsa kuolleena

Vierailija
15.12.2010 |

ES: Mies löysi synnyttämässä olleen avovaimonsa kuolleena

Julkaistu: 14.12.2010 23:56

Synnytyksen käynnistämistä odottanut imatralaisnainen kuoli Etelä-Karjalan keskussairaalassa maanantain ja tiistain välisenä yönä.

Asiasta kertoo Etelä-Saimaa-lehti nettisivuillaan. Myös lapsi menehtyi.

Lehden mukaan kotona käymässä ollut avomies löysi naisen kuolleena osaston lattialta. Noin 40-vuotiaan ensisynnyttäjän synnytys oli tarkoitus käynnistää tiistaina.

Omaiset harkitsevat tutkintapyynnön tekemistä poliisille. Sairaala ei kommentoi harvinaista tapausta.

IS

=(

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no jos vaihdevuodet tulee usein jossain 45-55 välillä, niin ei 40-vuotias synnyttäjä ole millään mittareilla nuori. Eli (etenkin ensi)synnyttäjäksi kohtalaisen iäkäs, toki vanhempiakin löytyy ja on aina löytynyt (esim. oma isoisoäitini sai vikan lapsen 51-vuotiaana mutta se onkin jo poikkeuksellista).

Ja missä kohtaa 40- vuotias on liian vanha?

Olisiko pahempi jos parikymppinen kuolisi vastaavassa tilanteessa?

18. Itse 30- vuotias, minkä ikäinen nro 17?

Vierailija
22/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kuolivat aortan repeämiseen, eivätkä olleet raskaana. Toisella ikää tasan 40 ja toisella 44. Ei tupakointia, ei ylipainoa. Eli kyllä näitä sattuu eikä raskaudella tarvitse olla mitään tekemistä sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun itse on raskaana ja ikääkin jo 38-vuotta. En sentään ole ensisynnyttjä.

No, jos jotain positiivistä tosta jutusta pitää repiä, niin eipä jäänyt lapsia puolorvoiksi kun ei niitä kerta ollut.

Vierailija
24/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun itse on raskaana ja ikääkin jo 38-vuotta. En sentään ole ensisynnyttjä. No, jos jotain positiivistä tosta jutusta pitää repiä, niin eipä jäänyt lapsia puolorvoiksi kun ei niitä kerta ollut.

Osaanottoni näille kahden edesmeneen omaisille.

Vierailija
25/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sitä tutkintapyyntöä ei omaisten tarvitse edes itse tehdä, vaan tuollaisessa tapauksessa tehdään ilman omaisten suostumustakin oikeuslääketieteelliset tutkimukset ja asiaa hoitaa poliisi koska kyseessä odottamaton kuolema ja syy tuntematon toistaiseksi. erittäin surullinen tapaus. oSANOTTONI LÄHEISILLE JA OMAISILLE!!

Vierailija
26/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun itse on raskaana ja ikääkin jo 38-vuotta. En sentään ole ensisynnyttjä. No, jos jotain positiivistä tosta jutusta pitää repiä, niin eipä jäänyt lapsia puolorvoiksi kun ei niitä kerta ollut.

Justjoo!

Vierailija
27/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne vie ihan hetkessä joissain tapauksissa

Vierailija
28/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos äiti kuolee. Eihän keisarileikkauksessa muutenkaan saa aikailla, lapsen pitää olla tosi äkkiä ulkona. Ymmärrettävää että omaiset haluavat poliisitutkinnan, mutta luulenpa että sairaalalla ei ole tuohon osaa eikä arpaa.

Tuossa tilanteessa se tehdään joka tapauksessa.

Vierailija
29/29 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justjoo!

että menehtyneen puoliso ja odotetun vauvan isovanhemmat menettivät sekä tulevan äidin että vauvan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi