Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

32v mies ja 38v nainen - liika suuri ikäero?

Vierailija
14.12.2010 |

Ja miehellä ei vielä ole lapsia ja naisella on :-S. Taitaa olla tuhoontuomittu suhteenpoikanen tässä käsissä...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ikäero miehen kanssa, vuoden verran seurusteltu ja mulla 2 lasta ennestään. Ihmisistä se on kiinni, me molemmat tunnemme kuuluvamme toisillemme :)

Vierailija
2/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen ite oot nyt ja aiotko vielä tehdä lapsia...? Mä pelkään että tuo tulee kynnyskysymykseksi ennenpitkää. Mulla ei taitais enää kroppa eikä pää kestää kolmatta vauva-aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo tuomittu. Itse naimisissa jo neljättä vuotta samalla ikäerolla, yhdessä oltu seitsemän vuotta, nyt yks yhteinen lapsi joka siis miehen ainoa, mulla kolme edellisestä liitosta :-)

Vierailija
4/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä ikää 30 ja mulla 36. Vähän on vauvakuumetta ollut, varsinkin miehellä, itseä jonkin verran arveluttaa aloittaa taas alusta:S Omat lapset jo 8 ja 10v.

Vierailija
5/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on juuri tuon verran ikäeroa, äiti siis vanhempi. Tosin kummallakaan ei ollut lapsia entuudestaan, tapasivat kun olivat 20 ja 26. Mun mielestä siinä ei koskaan ole ollut mitään outoa. Ja ovat edelleen yhdessä, ikää 6-kympin molemmin puolin :)

Vierailija
6/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin pyyhkii: D

Vierailija
7/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaisi SUUNNATTOMASTI, jos en saisi omaa lasta, ja joutuisin katselemaan naista, joka antoi arvokkaimmat vuotensa jollekin toiselle miehelle ja toisen miehen spermalle.

Vierailija
8/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaisi SUUNNATTOMASTI, jos en saisi omaa lasta, ja joutuisin katselemaan naista, joka antoi arvokkaimmat vuotensa jollekin toiselle miehelle ja toisen miehen spermalle.

suhteessa sun kaltaisen miehen kanssa, oli oma ikä mikä tahansa :D.

Vierailija
9/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis mikä v*tun ikäero?!"

Vierailija
10/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika aasi saa olla jos pitää tuota minään ikäerona.

se voi olla vaikka 20 vuotta suuntaan tai toiseen eikä haittaa kunhan on yli 18v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi