Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin unelmieni käsilaukun, mutta hinta oli

Vierailija
14.12.2010 |

590 euroa eli liikaa:(. Siinä laukussa oli vaan kaikki kohdallaan, väri, malli, yksityiskohdat.

Kallen laukkuni on 400 euron arvoinen, mutta sain sen puoleen hintaan. En omista montaa laukkua ja nyt olisi uuden hankinta edessä.

Mitä olet valmis maksamaan käsilaukusta ja mistä sen ostat? Itse yritän löytää seuraavan laukkuni max 3250 euron hintaan.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan pari käsilaukkua mutta ne on sitten kalliita koska en ole kauniita halpoja löytänyt. Rakkaimman laukkuni löysin alesta, oli 300e ja mietin kyllä yön yli ennen kuin ostin pois. Mutta sitten olikin maailman kaunein ja on ollut käytössä vuositolkulla, ihan arkipäivänä, työlaukkuna.

Olen oppinut että laukkuja ja kenkiä pitää ostaa tasan heti kun vastaan tulee hyvä, vaikka olisi kallis. Kun tosiaan vastaan tulee kauniita kerran viidessä vuodessa...

Kai sitä voisi rahansa turhempaankin laittaa. Ja vaikkei voisikaan, munhan ne rahat on : )

Mun filosofia on se, että ostan harvoin mutta hyvää. Toisin sanoen, ostan vain sitä minkä aidosti haluan, enkä mitään sen takia että se on halpa jne. Merkki ja hinta eivät ole minulle itseisarvoja, joten voin ostaa myös halvempiakin tavaroita.

Toinen pukeutumisfilosofiani kulmakivi on, että kun laukku ja kengät ovat kunnolliset, voivat vaatteet olla halvemmat. Esimerkiksi itse käytän töissä näin talvisaikaan 200 euron saappaita, 500 euron laukkua ja hennesin 20 euron farkkuja, ja hennesin tai ginan toppeja. Neuleeni ostan yleensä esimerkiksi Selected Femmeltä jne, eli noin 40-60 euron hintaluokassa. Hyvät laukku ja kengät nostavat asuani huomattavasti=)

Vierailija
22/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maailma olisi paljon parempi paikka? Mutta toivottavasti 700 euron nahkavetimet lämmittävät eikä sinun tarvitse miettiä köyhiä lapsiperheitä, joilla ei tänäkään vuonna ole rahaa lahjoihin. Eikö teitä hävetä kehuskella tavaroillanne kun tänäänkin täällä on monta ketjua siitä, miten rahat ei riitä edes jouluruokaan lapsille???

Mulla on vaan pari käsilaukkua mutta ne on sitten kalliita koska en ole kauniita halpoja löytänyt. Rakkaimman laukkuni löysin alesta, oli 300e ja mietin kyllä yön yli ennen kuin ostin pois. Mutta sitten olikin maailman kaunein ja on ollut käytössä vuositolkulla, ihan arkipäivänä, työlaukkuna.

Olen oppinut että laukkuja ja kenkiä pitää ostaa tasan heti kun vastaan tulee hyvä, vaikka olisi kallis. Kun tosiaan vastaan tulee kauniita kerran viidessä vuodessa...

Kai sitä voisi rahansa turhempaankin laittaa. Ja vaikkei voisikaan, munhan ne rahat on : )

Mun filosofia on se, että ostan harvoin mutta hyvää. Toisin sanoen, ostan vain sitä minkä aidosti haluan, enkä mitään sen takia että se on halpa jne. Merkki ja hinta eivät ole minulle itseisarvoja, joten voin ostaa myös halvempiakin tavaroita.

Toinen pukeutumisfilosofiani kulmakivi on, että kun laukku ja kengät ovat kunnolliset, voivat vaatteet olla halvemmat. Esimerkiksi itse käytän töissä näin talvisaikaan 200 euron saappaita, 500 euron laukkua ja hennesin 20 euron farkkuja, ja hennesin tai ginan toppeja. Neuleeni ostan yleensä esimerkiksi Selected Femmeltä jne, eli noin 40-60 euron hintaluokassa. Hyvät laukku ja kengät nostavat asuani huomattavasti=)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalliimmata laukut on mulla hyvän kokoisia, sellaisia että muutama ostos niihin mahtuu mutta ei mitään jättisäkkejä. Ja aina on kauppakassi mukana :)

Missä te niitä kalliita käsilaukkuja käytätte?

Kaupungilla haluan käyttää aina vähän isompaa laukkua, että sinne mahtuu vähän ostoksiakin tarvittaessa. Baariin en halua/kehtaa kallista laukkua ottaa mukaan. Joku pian varastaa ja muutenkin merkkilaukku on vähän nolo. Hautajaisissa merkkilaukku on jotenkin irvokas. En varmaan ikinä keksi sopivaa käyttöä omalle merkkilaukulleni, jonka mies antoi synttärilahjaksi.

Vierailija
24/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en löydä? Suurin osa kirppislaukuista on minusta huonokuntoisia ja/tai rumia (tyyliin 80-luvun pastelliväriste mainoslaukut) TAI liian pieniä arkikäyttöön.

Kirppikset pursuaa hienoja ja hyviä laukkuja alkaen 2€, en tosiaankaan maksais satasia.

Vierailija
25/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en löydä? Suurin osa kirppislaukuista on minusta huonokuntoisia ja/tai rumia (tyyliin 80-luvun pastelliväriste mainoslaukut) TAI liian pieniä arkikäyttöön.

Kirppikset pursuaa hienoja ja hyviä laukkuja alkaen 2€, en tosiaankaan maksais satasia.

Ehkä meillä täällä Rovaniemellä ei niitä sitten vain ole=)

numero 22

Vierailija
26/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteellinen käsite...

Kyllä minäkin arvostan laatua, eli kaikki mikä on hyvin suunniteltu ja valmistettu vielä hyvistä materiaalaista, MAKSAA. En ole hyvätuloinen, mutta kun tuli viimeksi "ylimääräistä" rahaa, niin ostin nahkaisen Longchampin laukun, jonka tyylistä olen pitkään etsiskellyt. yli 500e maksoi, ja se alkaa olla kyllä jo mulle liian kallis! Toki sille rahalle olis ollut muutakin käyttöä, esim viikonloppureissun Eurooppaan sillä olis heittänyt.

Onhan se hullua pistää laukkuun yli 500e, mutta toisaalta, jos mulla olis varaa niin hankkisin varmaan useammankin, eri kokoa ja väriä, että sopii eri vaatteisiin ja tilanteisiin.

Merkki ei ole mulle se juttu, vaan laatu ja että sopii omaan tyyliin. Inhoan kaikenlaista blingblingiä, kuten Guessin laukuissa on. Samoin Louis Vuittonin ja muitten merkkien kangas-somisteiset laukut on karseita, koska niissä taitaa se merkin näkyvyys olla pääasia.

Kirppareillakin käyn, on ihana kun tekee löytöjä! Tosin enimmäkseen sieltä löytää vain lastenvaatteita...

Vierailija
27/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin maailma olisi paljon parempi paikka? Mutta toivottavasti 700 euron nahkavetimet lämmittävät eikä sinun tarvitse miettiä köyhiä lapsiperheitä, joilla ei tänäkään vuonna ole rahaa lahjoihin. Eikö teitä hävetä kehuskella tavaroillanne kun tänäänkin täällä on monta ketjua siitä, miten rahat ei riitä edes jouluruokaan lapsille???

Mulla on vaan pari käsilaukkua mutta ne on sitten kalliita koska en ole kauniita halpoja löytänyt. Rakkaimman laukkuni löysin alesta, oli 300e ja mietin kyllä yön yli ennen kuin ostin pois. Mutta sitten olikin maailman kaunein ja on ollut käytössä vuositolkulla, ihan arkipäivänä, työlaukkuna. Olen oppinut että laukkuja ja kenkiä pitää ostaa tasan heti kun vastaan tulee hyvä, vaikka olisi kallis. Kun tosiaan vastaan tulee kauniita kerran viidessä vuodessa... Kai sitä voisi rahansa turhempaankin laittaa. Ja vaikkei voisikaan, munhan ne rahat on : )

Mun filosofia on se, että ostan harvoin mutta hyvää. Toisin sanoen, ostan vain sitä minkä aidosti haluan, enkä mitään sen takia että se on halpa jne. Merkki ja hinta eivät ole minulle itseisarvoja, joten voin ostaa myös halvempiakin tavaroita. Toinen pukeutumisfilosofiani kulmakivi on, että kun laukku ja kengät ovat kunnolliset, voivat vaatteet olla halvemmat. Esimerkiksi itse käytän töissä näin talvisaikaan 200 euron saappaita, 500 euron laukkua ja hennesin 20 euron farkkuja, ja hennesin tai ginan toppeja. Neuleeni ostan yleensä esimerkiksi Selected Femmeltä jne, eli noin 40-60 euron hintaluokassa. Hyvät laukku ja kengät nostavat asuani huomattavasti=)

No voin kertoa että yleensä ne, joilla on varaa kalliisiin käsilaukkuihin, antavat rahaa myös hyväntekeväisyyteen, ja sen lisäksi he myös maksavat korkeita veroja. Mutta jos on kovasti tehnyt töitä koko ikänsä niin varmasti niistä rahoista on myös oikeus hieman nautiskella, esim ostamalla jotakin kaunista itselleen.

Vierailija
28/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esim. minulla aikoinaan 1200 mk maksanut takki on kestänyt verrattomasti kauemmin kuin opiskeluaikoinani ostamat halvemmat - menossa 15 vuosi eikä näy eikä tunnu takissa missään. Samoin on käynyt kalliiden kenkien ja laukkujen kanssa, mieluummin ostan kalliimman joka kestää kuin halvan joka ei kestä. Vuositasolla erotusta ei ole, tai se on kalliimman hyväksi.

Useimmat kalliin ovh:n laukut olen muuten ostanut käytettynä, ja n. 70 % kotimme irtaimistosta on ostettu käytettynä. Lahjoitamme myös kuukausittain rahaa sekä lastensuojeluun, humanitääriseen työhön että luonnonsuojeluun.

Vierailija
29/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

--kyllä merkkilaukku sopii juuri sinne hautajaisiinkin, en ymmärrä yhtään miksei sopisi, jos väri vain passaa!

-ehkä joskus olen jättänyt merkkilaukun kotiin, jos olen vaikka mennyt kirpparille tai myyjäisiin ostoksille, enkä halua että joku katsoo kieroon, kun tinkaan 5e lastenvaatetta halvemmalla!

Vierailija
30/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tahan mennessa maksanut 500 eur kasilaukusta. Ostan vain klassisia, ajattomia laukkuja jotka tosiaan sopivat vaikka hautajaisiin, ja kaytan niita paivittain toissa (olen n. pukutoissa). On paljon ns. "merkkilaukkuja" esim. Guess:in ja monet Vuittonin joihin en koskisi pitkalla tikullakaan vaikka saisin ne ilmaiseksi, ovat mielestani rumia eivatka todellakaan sovi vaikka hautajaisiin koska ovat niin "loud". Laukkuni ovat yleensa myos suhteellisen tilavia, niin etta sinne mahtuu vaikka lapsen varavaippa jos on tarvis. ;-) En todellakaan osta uutta laukkua joka vuosi tai edes joka toinen vaan mieluiten haluan laukun jonka voin antaa vaikka tyttarelleni aikuisena.

Vierailija
31/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut tosi tyytyväinen! :)

Vierailija
32/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko kuvaa tuosta unelmiesi laukusta? (: Linkkiä kauppaan vaikka.

Vierailija
33/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja sillä rahalla pitäisi saada todella mieleinen laukku, jota käyttäisin vuosia.

Nykyinen laukkuni on musta aitoa nahkaa oleva olkalaukku, josta maksoin n. 50 euroa huutiksessa. Minulle se oli löytö. Pukeudun usein aika arkisesti ja huomaamattomasti, mutta kerran eräs nainen tuli kysymään minulta ruokakaupassa, mistä olen löytänyt noin kauniin laukun. Olin oikein otettu. Tärkeintä kuitenkin, että jokaisella on se omaa silmää miellyttävä laukku. Jos pitää esitellä varallisuuttaan (tai velkaisuuttaan) toisillle laukun muodossa, sitä en ymmärrä.

Joskus on lupa olla turhamainen, vaikka tiedostaakin maailman vaikeudet!:)

Vierailija
34/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

590 euroa on kyllä aika paljon. Mutta jos laukussa on tosiaan kaikki kohdallaan, niin osta se. Käytät sitä varmaan vuosikausia. 

Itse pyrin ostamaan laadukkaita nahkaisia laukkuja, en tarvitse koko ajan uusia enkä kyllästy vanhoihin kun ostan vain sellaisia jotka miellyttävät minua ja sopivat tyyliini. Merkillä ei ole sinänsä mitään väliä. Silti luulen että noin 500 on mulle jonkilainen kipuraja, ja tonnin laukkuja en edes harkitse kun mietin mitä muuta sillä tonnilla voisi saada... Joten Mulberryn Bayswater ei tule kysymykseen vaikka kuinka haluaisin. 

Vierailija
36/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konmari avasi silmäni ja laitoin kiertoon ehkä 30 laukkua. Löytyi tekonahkaa, semimerkkejä, kangasta monessa koossa.

Myin mm laukut kirppiksellä ja ostin kauniin Langchampin laukun.

Käytän arkena 2 eri laukkua. Pienempää ja isompaa.

Lisäksi omistan Bayswaterin ja 2 juhlalaukkua.

Vähintään vuoteen ei tarvitse ostaa yhtään laukkua.

Vierailija
37/37 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta piraatti.

Jos kiinalaistehdas saa 10 000 laukun tilauksen eikä muita tilauksia ole päällä niin ne tekee 20 000 ja myy puolet alkuperäiselle tilaajalle ja puolet piraattimarkkinoille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän