Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin unelmieni käsilaukun, mutta hinta oli

Vierailija
14.12.2010 |

590 euroa eli liikaa:(. Siinä laukussa oli vaan kaikki kohdallaan, väri, malli, yksityiskohdat.

Kallen laukkuni on 400 euron arvoinen, mutta sain sen puoleen hintaan. En omista montaa laukkua ja nyt olisi uuden hankinta edessä.

Mitä olet valmis maksamaan käsilaukusta ja mistä sen ostat? Itse yritän löytää seuraavan laukkuni max 3250 euron hintaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä olen onnellinen, kun saan tavaraa..iik...se tekee mut niin onnelliseksi....iiikkkk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

..mä olen onnellinen, kun saan tavaraa..iik...se tekee mut niin onnelliseksi....iiikkkk

Juu-u, hyvin valmistettu, kaunis esine voi totta tosiaan tuoda hyvää mieltä ja iloa. Mikäs iinä nyt niin kummallista on?

Vierailija
4/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silloin pitää olla kaikki kohdallaan ja laukku täytyy olla monia vuosia käytössä (ajaton).

Ei minulla ole kuin 3 käsilaukkua, yksi yli 500 euron laukku ja pari ehkä 150-300 euron luokkaa. Kaikki monivuotisia ja ajattomia.

Mitään muovilaukkuja en osta.

Vierailija
5/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavana hankintalistalla Longchampin laukku,m jonka hinta on 254 e, pitkään olen harkinnut. En mullakaan ole montaa laukkua, ja pyrin hankkimaan vain ajattomia nahkalaukkuja. Edellinen hankinta oli todellinen löytö, 150 eurolla.

Vierailija
6/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole moneen vuoteen ostanut alle 500 euron laukkuja ja vanhin merkkilaukku on yli 15 v vanha ja vieläkin loistavassa kunnossa.

Vierailija
7/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te niitä kalliita käsilaukkuja käytätte?

Kaupungilla haluan käyttää aina vähän isompaa laukkua, että sinne mahtuu vähän ostoksiakin tarvittaessa. Baariin en halua/kehtaa kallista laukkua ottaa mukaan. Joku pian varastaa ja muutenkin merkkilaukku on vähän nolo. Hautajaisissa merkkilaukku on jotenkin irvokas. En varmaan ikinä keksi sopivaa käyttöä omalle merkkilaukulleni, jonka mies antoi synttärilahjaksi.

Vierailija
8/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa arvostaa merkkituotteita, mutta makunsa kullakin.

Vierailija
9/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te niitä kalliita käsilaukkuja käytätte? Kaupungilla haluan käyttää aina vähän isompaa laukkua, että sinne mahtuu vähän ostoksiakin tarvittaessa. Baariin en halua/kehtaa kallista laukkua ottaa mukaan. Joku pian varastaa ja muutenkin merkkilaukku on vähän nolo. Hautajaisissa merkkilaukku on jotenkin irvokas. En varmaan ikinä keksi sopivaa käyttöä omalle merkkilaukulleni, jonka mies antoi synttärilahjaksi.

En käy baareissa ja hautajaisetkin nyt on aika poikkeustilanne (kop kop). Laukku on siis käytössä jatkuvasti ja saahan se olla sen verran reilu, että sinne mahtuu kaikki tarpeellinen.

Vierailija
10/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä te niitä kalliita käsilaukkuja käytätte? Kaupungilla haluan käyttää aina vähän isompaa laukkua, että sinne mahtuu vähän ostoksiakin tarvittaessa. Baariin en halua/kehtaa kallista laukkua ottaa mukaan. Joku pian varastaa ja muutenkin merkkilaukku on vähän nolo. Hautajaisissa merkkilaukku on jotenkin irvokas. En varmaan ikinä keksi sopivaa käyttöä omalle merkkilaukulleni, jonka mies antoi synttärilahjaksi.

Jokapäiväisessä elämässä niitä kalliitakin laukkuja käytetään.

Todella outoja olivat kyllä omat perustelusi, miksi et "voi" käyttää kalliimpaa laukkua. Irvokas hautajaisissa?? :DDDD

Vierailija
11/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirppikset pursuaa hienoja ja hyviä laukkuja alkaen 2€, en tosiaankaan maksais satasia.

Vierailija
12/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaan pari käsilaukkua mutta ne on sitten kalliita koska en ole kauniita halpoja löytänyt. Rakkaimman laukkuni löysin alesta, oli 300e ja mietin kyllä yön yli ennen kuin ostin pois. Mutta sitten olikin maailman kaunein ja on ollut käytössä vuositolkulla, ihan arkipäivänä, työlaukkuna.

Olen oppinut että laukkuja ja kenkiä pitää ostaa tasan heti kun vastaan tulee hyvä, vaikka olisi kallis. Kun tosiaan vastaan tulee kauniita kerran viidessä vuodessa...

Kai sitä voisi rahansa turhempaankin laittaa. Ja vaikkei voisikaan, munhan ne rahat on : )

Vierailija
13/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1200 euron hintaan. Strutsinnahkaiset maksaisivat 4400 eur mutta sellaista en halua.

Vierailija
14/37 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mulla on kolme klassikoita arvostavaa teinitytärtä :)

Vierailija
15/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai nimi edes

Vierailija
16/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valmis maksamaan 30€ kivasta laukusta Kirppikset pursuaa hienoja ja hyviä laukkuja alkaen 2€, en tosiaankaan maksais satasia.

Tosin, 40 euroa on kalleimman laukkuni hinta *ylp*... ;)

Tykkään kans kirppislaukuista, harvoin ostan uutena, eettisistä syistä.

Vierailija
17/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika monta merkkilaukkua. Keskimäärin ovat tonnin hintaluokkaa. Käytän niitä joka päivä, töissä, kaupungilla, ravintolassa, juhlissa, häissä ja hautajaisissa.

Vierailija
18/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomailta tai netistä. Hyvin harva on Suomesta hankittu.

Minulla on aika monta merkkilaukkua. Keskimäärin ovat tonnin hintaluokkaa. Käytän niitä joka päivä, töissä, kaupungilla, ravintolassa, juhlissa, häissä ja hautajaisissa.

Vierailija
19/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään ostaa laukkuja usein, ja yleensä käytän laukkua vaan max vuoden, kunnes kyllästyn ja siksi en viitsi satsata sen enempää laukkuihin. Yleensä ostan tuollaisia 130-180e hintaisia laukkuja, niitä tulee ostettua useampi vuodessa.

Vierailija
20/37 |
15.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin mitä täällä joutuisi maksamaan. Siellä 100€ täällä 300€.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi