Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko normaalia?

Vierailija
14.12.2010 |

Onko normaalia, että miehelläni ei tunnu olevan omaatuntoa. Yrittää aina selittää asiat kuin olisi ollut aina muiden vika ei hänen vikansa. Tai vähättelee asian niin pieneksi ettei siitä kannata edes puhua ääneen. Ja kun aikaa kuluu, totuus hänen päässään muuttuu ja hänen osuutensa aina vain pienenee ja pienenee. Mua se rasittaa kun olen itse rehellinen ja suora ihminen joka pystyy kyllä tunnustamaan jos on tehnyt virheen tai väärin.

Onko muutkin miehet samanlaisia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa persoonallisuushäiriöt, niin sieltä voi löytyä joku ihan tyypillinen tapaus.

Vierailija
2/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos uskoo siten pääsevänsä helpommalla, valehtelee usein. Mun on vaikea tätä ymmärtää, koska lähes aina narahtaa kuitenkin valheistaan. Mies ei myöskään ajattele tekojensa seurauksia yhtään etukäteen. Ja kun jää kiinni, vähättelee asiaa.

Mies on periaatteessa hyvä mies ja isä, mutta hänellä on pari riippuvuutta ja vaikka ne yleensä ovat hallinnassa, ajoittain retkahtaa ja kun jää kiinni, yrittää viimeiseen asti valehdella.

Mun on tosi vaikea ymmärtää, ettei ihminen ajattele yhtään tekojensa seurauksia. Kyse ei siis ole mistään todella vakavista asioista, mutta hankalista kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies saattaa vahingossa lipsauttaa ensin totuuden ja kun kokonaisuus paljastuu ja sanon että tuo ei ollut reilua niin sitten se alkuperäinen totuus alkaa muuttumaan. Eli valehtelee päin naamaa vaikka ihan itse on sanonut kuukausi aiemmin toista. Ihan käsittämätöntä.