Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkepoltot ja tavalliset

Vierailija
14.12.2010 |

Oiskohan täällä ketään joka ois kokenut molemmat eli nuo lääkkeen aieuttamat poltot ja sitten ihan normaalit synnytyspoltot?

Tuulimunaraskauden vuoksi jouduin lääkkeelliseen keskeytykseen ja näin ollen kokemaan myös nuo lääkkeellä aiheutetut poltot. Nyt kun raskausviikkoja on kertynyt parisenkymmentä ja tuleva synnytys askarruttaa niin aloin tuossa miettimään että mahtaakohan olla ne normaalit poltot yhtään samanlaisia...?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lääkkeelliset poltot ihan helvetillisiä, luonnollisessa synnytyksessä täysin siedettäviä.

Vierailija
2/5 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetillisiä ne totisesti olikin sillä jouduin niistä vielä kaiken lisäksi kärsimään ilman minkäänlaista kivunlievitystä ja jokaisella poltolla tuli sen valtaisan kivun vuoksi myös samanaikaisesti oksennus. Jotenkin vain järkeilin että luonnolliset poltot olisi vielä pahempia ja olen ollut aivan kauhuissani..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla kolme synnytystä takana joista yhdessä tarvittiin lääkettä, aivan järkkyä. seuraavat kaksi luomua meni heittämällä...

Vierailija
4/5 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

poltot eli ilman lääkkeitä, olisin vielä kestänyt mutta sitten kun lääkettä annettiin, en enää kestänyt. Lääkinnälliset poltot reilusti pahemmat.

Vierailija
5/5 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle jouduttiin synnytyssalissa laittamaan oksitosiinitippa kun ei synnytys edennyt mihinkään. Ei niitä tuskia olis voinu millään sietää ilman epiduraalia. Kun se tippa alkoi kunnolla vaikuttaa niin melkein tipuin kiikkituolista lattialle, ne oli niin kauheita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän