Miten toimisitte, jos 15-v. oppilaalla on huomattavasti vanhempia miehiä?
Olen siis lyhytaikaisena sijaisena erityisluokalla, jolla on tosi hyvännäköinen 15 v. tyttö. Muut oppilaat ovat kertoneet, että hänellä on huomattavasti vanhempia poikaystäviä. Eli kyse on lain mukaan ilmeisesti pedofiliasta.
Itseäni huolettaa vähän, että tajuaakohan tuo tyttö, mitä on tekemässä, vaikka ilmeisesti onkin ylpeä kun on saanut vanhempia miehiä. Pitäisikö minun ottaa asia puheeksi esim. koulupsykologin kanssa tms. vai annanko olla av:n tyyliin - älä tunge nokkaasi muiden asioihin?
Koska olen lyhytaikainen sijainen enkä tunne muita opeja hyvin, minulla on vähän kynnystä ruveta tästä puhumaan ettei minua pidettäisi ihan ylihuolehtivana tms.
Kommentit (3)
En mitenkään paniikinomaisesti vaan ihan vaan sanoisin, etten tiedä, onko tämä nyt iso juttu vai ei, mutta kerron silti.
Ja sen jälkeen voisin todeta tehneeni oman osani ja unohtaa koko jutun.
En mitenkään paniikinomaisesti vaan ihan vaan sanoisin, etten tiedä, onko tämä nyt iso juttu vai ei, mutta kerron silti.
Ja sen jälkeen voisin todeta tehneeni oman osani ja unohtaa koko jutun.
Tuo kuulostaa järkeenkäyvältä. Otan asian puheeksi koululla. Voihan tosiaan olla, että juttu onkin muiden oppilaiden keksimä tapa kiusata tyttöä tms.
ap
Sen olet velvollinen tekemään kun opettajana näet moista. 15-vuotias on lapsi vaikka harrastaisikin seksiä, ja suojaikäraja on 16 vuotta.