Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Suomalaisten on turha odotella Burger King
14.12.2010 |
-ketjun tuloa maahan ainakaan lähiaikoina. Hampurilaisketju kyllä suunnittelee toimipaikkojen avaamista uusiin maihin, mutta Suomessa Burger King ei kuitenkaan näe juuri nyt tarpeeksi mahdollisuuksia.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
ihan hirveitä. Mäkkärissäkin on parempia, ne oli oikeasti tosi laaduttoman ja huonon makuisia vailla hyvää majoneesia. Että mistään ette jääne paitsi.