Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Osaatko sinä laulaa? Entä lapsesi?

Vierailija
14.12.2010 |

meistä ei kukaan osaa :D

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka lapsi vasta mahassa, mut laulan päivittäin paljon ja soitan kolmea eri soitinta,joten ainakin lapsi oppii kuuntelemaan musiikkia jo vatsassa.

Mies ei osaa laulaa yhtään, joten mielenkiinnolla odotan miten lapsen laita on.

Vierailija
22/28 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laulu ei ollut mitenkään erityistä ja puhdasta. Haki nuotteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tyttö lauloi aikas epäpuhtaasti. Kuuntelin chisun alkuperäisen perään ja siitä huomasi miten meni paikoitellen ihan metsään.

Minä osaan kohtuullisesti, mies hyvin. Lapsista osa osaa osa ei ollenkaan. Yksi laulaa yhdessä suomen kuuluisimmista alspikuoroista, omaa absoluuttisen sävelkorvan. ja yksi lapsista laulaa ihan metsään=)

Vierailija
24/28 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä laulan, mutta en taida olla kummonen laulaja. Miehen suku on hyvin musikaalista ja sieltä tuo toinen on perinyt hyvän sävelkorvan ja lauluäänen.

Vierailija
25/28 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka ääniala ei olekaan laaja eikä ääni "koulutettu". Laulan harrastelijakuorossa ja pysyn äänessä. Olen harrastanut musiikkia lapsesta asti.

Mieskin on musikaalinen, mutta ei laula.

Lapsista vanhempi ei osaa laulaa ollenkaan eikä ole muutenkaan musikaalinen. Nuorempi on kovasti innostunut, mutta ei kyllä kykyä osoita hänkään... =( Tosi harmi, itse musiikkia harrastaneena tiedän, miten upea asia on, kun osaa laulaa ja soittaa. Sääli, että se näyttää jäävän lapsiltani kokematta.

Vierailija
26/28 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on todella kaunis ääni. Äitini puolelta serkkuni ja edesmennyt tätini ovat muusikoita. Ja näillä serkuilla on myös musiikkikoulu. Siskon pojat myös soittavat kitaraa ja rumpuja.

Vierailija
27/28 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on ihan kaunis ääni, mutta ei oikein pysy nuotissa.

Esikoinen on 3,5v ja laulaa kyllä mielellään, mutta ei oikein minkäänlaisella sävelellä. Vähän nousuja ja laskuja oikeissa paikoissa, siinäpä se. Minulta on suunnilleen samanikäisenä laulettuja lauluja tallessa c-kasetilla, ne kyllä kuulostivat jo ihan lauluilta. Snif.

Vierailija
28/28 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mieheni ei osaa laulaa, mutta soittaa todella hyvin korvakuulolta.

Lapset: 1. osaa laulaa

2. ei osaa laulaa

3. laulaa todella hyvin nuotilleen vaikka on vasta 2v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme