Mua todella hävetti imetyksen opettelu...
Vieläkin kaihertaa, kun en saanut oikeaa kätilöä opettamaan minulle imettämistä, vaan se oli joku harjoittelija. Parikymppinen pimu, joka tuskin tiestää mistään mitään...
Kommentit (6)
, että imetyksen oppiminen vie viikkoja tai kuukausia. Ei kannata hävetä tai hermoilla, kärsivällisyys palkitaan. Ja se imetyksen päätähti eli vauva ei osaa moittia, vaikka äiti imettäisikin eri lailla kuin oppaassa neuvotaan. KUn se pikku palleroinen ei osaa lukea, eikä muista vaihtoehdoista ole edes kiinnostunut.
Eli rennosti vaan ja vauvasta nauttien ja vauvaa kuunnellen, se on pääasia.
, että imetyksen oppiminen vie viikkoja tai kuukausia. Ei kannata hävetä tai hermoilla, kärsivällisyys palkitaan. Ja se imetyksen päätähti eli vauva ei osaa moittia, vaikka äiti imettäisikin eri lailla kuin oppaassa neuvotaan. KUn se pikku palleroinen ei osaa lukea, eikä muista vaihtoehdoista ole edes kiinnostunut.
Eli rennosti vaan ja vauvasta nauttien ja vauvaa kuunnellen, se on pääasia.
sikäli jos ei saa otetta ja siten ruokaakaan.
Parikymppinen pimu, joka tuskin tiestää mistään mitään...
Terveisin tälläinen parikymppinen pimu jolla on kokemusta imettämisestä omastakin takaa.
kaikki ne hyväntahtoiset kommentit "tissi vain vauvan suuhun". Kun ei onnistunut niin ei. Imetin sitkeästi 1,5 kuukautta rintakumilla, sitten vasta onnistui ilman.
Kerrankin olin tulossa kaupasta ja vauva hermoistui huutamaan nälkäänsä. Joku ihan vieras mummo neuvoi, että sillä on nälkä. Käyt penkille vaan ja laitat tissin suuhun... Hyvä kun en käynyt itkemään :(
Asiaan! Hampurrilaisote! Tissin litistys ja tökkäys vauvan suuhun.
itselläni esikoisen kanssa oli joku eläkkeelle jäävä työhönsä kyllästynyt eukko. olin täysin pihalla miten saisin vauvalle tissin suuhun ja imemään, koin todella vaikeaksi. aina kun yritin pyytää apua tämä eukko vain lykkäsi vauvan syliin ja repi nännistäni ja runttasi sen vauvan suuhun ja sanoi aina "näin helppoa se on, en käsitä miten saat tästä ongelman, kun vauvasikin osaa niin hyvin imeä" noh, onneksi sitten kotona opin miten nännin sai vauvan suuhun.