Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin/yllättävin paikka, jossa sinut on yritetty iskeä?

Vierailija
14.12.2010 |

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjakaupassa työvuoron aikana! :-D

Linja-autoasema oli myös aika yllättävä paikka, odotettiin samaa bussia ja matkan aikana vaihdettiin jo puhelinnumerotkin. ;-)

Vierailija
2/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konduktööri kävi monta kertaa juttelemassa matkan aikana ja lähellä Tamperetta kysyi, että lähtisinkö hänen kanssaan kahville, kun juna tulee perille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan parkkipaikalla. yks mies pyysi kihloihin sen kans ja sanoin olevani naimisis. no siihen mies sitte et jos haluan joskus "päiväkahvi" seuraa niin voisin soittaa sille. en kyl ottanu sen puh.numeroo:D sitte toinen outo tilanne oli et oltiin miehen kans baarin terassilla ja istuttii iha vierekkäin niin siihen tuli mies mua iskemään ja sanoin et oon naimisis ja mies istuu vieres niin siihen mies sitte et mitä sitte! et aikamoinen itsetunto miehellä oli:D

Vierailija
4/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis yrityksen tiloissa oleva ruokala

Vierailija
5/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ambulanssikuski.

Vierailija
6/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ambulanssikuski.

Vierailija
7/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa hakemaan jotain kellarikomerostani ja naapuri tuli samalla hissillä alas. Kipinät siinä vaan lenteli ja rakastuttiin ihan ensisilmäyksellä :)

Nyt ollaan oltu naimisissa jo yli 10 vuotta!

Vierailija
8/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos sammuneen miehen vieressä kun odotin poliisia noutamaan sammunutta. Ohi kulkenut mies alkoi juttelemaan enkä meinannut päästä siitä millään eroon.

Vierailija
9/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte toinen outo tilanne oli et oltiin miehen kans baarin terassilla ja istuttii iha vierekkäin niin siihen tuli mies mua iskemään ja sanoin et oon naimisis ja mies istuu vieres niin siihen mies sitte et mitä sitte! et aikamoinen itsetunto miehellä oli:D

Tuota ei kutsuta itsetunnoksi, vaan älyttömäksi humalaksi tai hölmöydeksi.

Vierailija
10/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitte toinen outo tilanne oli et oltiin miehen kans baarin terassilla ja istuttii iha vierekkäin niin siihen tuli mies mua iskemään ja sanoin et oon naimisis ja mies istuu vieres niin siihen mies sitte et mitä sitte! et aikamoinen itsetunto miehellä oli:D

Tuota ei kutsuta itsetunnoksi, vaan älyttömäksi humalaksi tai hölmöydeksi.

Tai sitten itsesuojeluvaiston puutteeksi. ;)

Vierailija
11/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme molemmat asiakkaina.

Vierailija
12/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asialla tosin tummapontainen ulkkarimies, joka vissiin yritti iskeä kai muutamaa muutakin :)

Vierailija
13/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kävin ostamassa kojulta vissyä, myyjä yritti iskeä. Olin kaiketi jotenkin vetoavan näköinen sinä viikonloppuna, koska jouduin iskuyrityksen uhriksi myös myöhemmin samassa tapahtumassa =)

Vierailija
14/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummapontainen= piti olla tummapintainen

Vierailija
15/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä olis vielä kovin omituista, ellei iskijöitä olis ollut kaks, jotka alkoi vielä muistotilaisuuden päätteeksi tappelemaan musta...

Vierailija
16/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulun pihalla kun seisoin kahden lapsen kanssa odottamassa kolmatta koulusta viimesilläni raskaana. Ensin muuten vaan jutellut mies ilmoitti että raskaana olevat naiset on niin seksikkäitä ja oli heti katellut sillä silmällä.

Vierailija
17/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut homobaarissa, jossa olin ystävieni kanssa viettämässä iltaa. Ja iskijänä siis mies.Luulis että joka ikinen muu paikka ois parempi naisten iskemiseen kuin tuo baari, mut saahan sitä yrittää tietenkin... Mä olen tosin kyllä hetero, mut ei sen pitäis niin pitkälle sentään paistaa. :D

Vierailija
18/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa työhuoneessa, taksissa (kuski), saunassa, ruuhkabussissa, lentokoneessa...

Vierailija
19/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli yliopiston kirjasto, siellä hyllyjen välissä ja ihan tuntematon tapaus yrittäjänä

Vierailija
20/21 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vähän ihmeissäni!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi