Lue keskustelun säännöt.
Olen niin laiska äiti, että pyysin tokaluokkalaista odottamaan
14.12.2010 |
kirjastossa klo 13-15, kunnes toinen lapsi pääsee koulusta ja sitten haen ne molemmat samalla. Oli onneksi tosi innoissaan, kun siellä hyvä lukunurkkaus ja lupasi tehdä läksytkin siellä :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla