Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, joilla ei ole omaa mielipidettä useinkaan, koska ymmärrätte kaikkia muitakin?

Vierailija
14.12.2010 |

Siten on hyvin vaikeaa olla kenenkään puolella?

Ihmettelen usein, miten niin monilla on niin vankat mielipiteet, ne ainoat ja oikeat ja ovat niin niiden takana?

Ainut oikea mielide minulla on, että Jeesus elää ja ehkäpä se onkin se syy, miksi maallisista asioista on niin huono sanoa mielipiteitä tai ottaa puolia??

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen miten joku voi olla monesta asiasta ihan satavarma että asia on juuri niin kuin itse ajattelee, eikä ole mahdollisuuttakaan että se olisi toisin.

Vierailija
2/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan näkee, että asiat eivät ole niin mustavalkosisa ja yksinkertaisia. Ja että asioilla on niin monta eri puolta...

Ihan oikeasti, on paljon sellaista, missä ei ole oikeaa ja väärää. On vain erilaisia vaihtoehtoja, joista on erilaisia seurauksia. Harvoin heti näkee, onko ne hyviä vai huonoja. Kristallipallohan täs pitäis olla...

Eikä se tarkoita, ettei voisi olla mistään mitään mieltä, mutta sellainen ehdottomuus...mulla ainakin mielipiteet vaihtuu sen mukaan, mitä asioista tiedän. Ja läheskään aina en heti tiedä kaikkea.

Nimim. uskomaton

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ihminen tekee jotain väärää tai pahaa, hän puolustautuu sanomalla, ettei asia ole niin mustavalkoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä