G: Kuinka monta tuntia viikossa tokaluokkalaisesi käyttää kodin ulkopuolisiin harrastuksiin?
Meidän tytöllä on tunti jumppaa, tunti musiikkiryhmää. Nyt hän haluaisi aloittaa uinnin.
Onko 3h (kaikki eri päivinä) liikaa? Pitäisikö joku noista karsia?
Kommentit (10)
jossa opetellaan ponin hoitoa, ym.
JOs tyttö itse tykkää, mikäpä siinä 3h
haluaisi sellaiseen kilpauintiin tähtäävään ryhmään.
ap
ei tuo minusta paljolta vaikuta.
Omallani musiikkiharrastus 2,5h/viikko ja liikuntaharrastus 6-7h/viikko. On aika paljon, mutta kummastakaan harrastuksesta ei halua luopua eikä tuntejakaan voi oikein vähentää. Pärjää koulussa loistavasti ja läksyt ym. eivät juuri vie aikaa, joten sen puolesta on mahdollista.
Meidän tytöllä on tunti jumppaa, tunti musiikkiryhmää. Nyt hän haluaisi aloittaa uinnin. Onko 3h (kaikki eri päivinä) liikaa? Pitäisikö joku noista karsia?
kahta eri urheilulajia yhteensä 4 h viikossa. Ei ole mielestäni liikaa, etenkin kun on itse näistä innoissaan. Lastenhan pitäisi liikkua noin 18 h viikossa, joten vaikka tuohon lisää välkkäleikit ja muut ulkoilut niin ei taideta vielä suositukseen päästä.
Ma, ke, to ja su iltoina 1,5h per kerta vauhdikas tempoista urheilua. Poika on erittäin lahjakas liikunnassa, luonnollisesti todella hyvässä kunnossa ja kovasti tuntuu tykkäävän harkoissa käydä.
Voi tuntua epäilyttävältä, mutta koskaan ei ole pakotettu harkkoihin, nauttii urheilusta.
1,5 tuntia telinejumpaa, 1,5, tuntia taitoluistelua ja 1,5 tuntia 4H-kerhoa. Enemänkin haluaisi ja jaksaisi harrastaa.
on meidän tokaluokkalaisella viikossa. Kaksi harrastuksista kestää tunnin ja yksi kaksi tuntia.
mun pojalla ei ole harrastuksia! saa mennä jos haluaa ja voidaan viedä, mutta toistaiseksi ei ole ollut mitään tarpeeksi kiinnostavaa. tykkää ulkoilla ja leikkiä pikkuveljien ja kavereiden kanssa ja lukee paljon. ihanaa kun saa olla niin vapaasti. jotkut kaverit käy judossa joka on käsittääkseni hyvin kurinalaista ja totistakin hommaa. siksi ei halua eikä ole tarpeenkaan mun mielestä. yhdessä käydään uimassa, hiihtämässä, luistelemassa. harrastuksiin ehtii vielä vanhempanakin.
on kerran viikossa shakkikerho 1,5h.