Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Kuinka monta tuntia viikossa tokaluokkalaisesi käyttää kodin ulkopuolisiin harrastuksiin?

Vierailija
13.12.2010 |

Meidän tytöllä on tunti jumppaa, tunti musiikkiryhmää. Nyt hän haluaisi aloittaa uinnin.

Onko 3h (kaikki eri päivinä) liikaa? Pitäisikö joku noista karsia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kerran viikossa shakkikerho 1,5h.

Vierailija
2/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa opetellaan ponin hoitoa, ym.

JOs tyttö itse tykkää, mikäpä siinä 3h

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi sellaiseen kilpauintiin tähtäävään ryhmään.

ap

Vierailija
4/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuo minusta paljolta vaikuta.

Omallani musiikkiharrastus 2,5h/viikko ja liikuntaharrastus 6-7h/viikko. On aika paljon, mutta kummastakaan harrastuksesta ei halua luopua eikä tuntejakaan voi oikein vähentää. Pärjää koulussa loistavasti ja läksyt ym. eivät juuri vie aikaa, joten sen puolesta on mahdollista.

Meidän tytöllä on tunti jumppaa, tunti musiikkiryhmää. Nyt hän haluaisi aloittaa uinnin. Onko 3h (kaikki eri päivinä) liikaa? Pitäisikö joku noista karsia?

Vierailija
5/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahta eri urheilulajia yhteensä 4 h viikossa. Ei ole mielestäni liikaa, etenkin kun on itse näistä innoissaan. Lastenhan pitäisi liikkua noin 18 h viikossa, joten vaikka tuohon lisää välkkäleikit ja muut ulkoilut niin ei taideta vielä suositukseen päästä.

Vierailija
6/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ma, ke, to ja su iltoina 1,5h per kerta vauhdikas tempoista urheilua. Poika on erittäin lahjakas liikunnassa, luonnollisesti todella hyvässä kunnossa ja kovasti tuntuu tykkäävän harkoissa käydä.

Voi tuntua epäilyttävältä, mutta koskaan ei ole pakotettu harkkoihin, nauttii urheilusta.

Vierailija
7/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 tuntia telinejumpaa, 1,5, tuntia taitoluistelua ja 1,5 tuntia 4H-kerhoa. Enemänkin haluaisi ja jaksaisi harrastaa.

Vierailija
8/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meidän tokaluokkalaisella viikossa. Kaksi harrastuksista kestää tunnin ja yksi kaksi tuntia.

Vierailija
9/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun pojalla ei ole harrastuksia! saa mennä jos haluaa ja voidaan viedä, mutta toistaiseksi ei ole ollut mitään tarpeeksi kiinnostavaa. tykkää ulkoilla ja leikkiä pikkuveljien ja kavereiden kanssa ja lukee paljon. ihanaa kun saa olla niin vapaasti. jotkut kaverit käy judossa joka on käsittääkseni hyvin kurinalaista ja totistakin hommaa. siksi ei halua eikä ole tarpeenkaan mun mielestä. yhdessä käydään uimassa, hiihtämässä, luistelemassa. harrastuksiin ehtii vielä vanhempanakin.

Vierailija
10/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tanssitunti viikossa.