APUA! Mitä ostatte miehellenne joululahjaksi???
Tarvitaan vinkkejä miehelle, jolla on jo kaikkea...
Kommentit (23)
Solmio, tuoksu, kalenteri, kesärenkaat.
eli sukkia, boksereita, lompakon ja shortsiyökkärin. Lisäksi ostin kirjan. Ajatuksena olisi vielä ostaa jokin tuoksu.
Ehkä lahjat on vähän tylsiä mutta eipähän tule mitään turhaa.
college-housut... Kaikki tarpeeseen. Sukkiakin voisin ostaa.
2kpl Sloggi-alkkareita
pörrösukat (entiset kuluneet)
Pyjama/oloasuhousut (entiset on ihan hajalla :)
suklaata
Vuoden tilauksen erästä harrastukseensa ja ammattiinsa liittyvää ulkomaista lehteä.
Pipon ja kaulaliinan samaa sarjaa (tää on oikeastaan lahja mulle, kun en jaksa katsella niitä vanhoja, kauhtuneita ja eriparisia :)
iPod Shufflen tai vastaavan.
Miehellenne? Siis aikuiselle?
Luulisi että yksi tai max 2 olisi ihan ok..
lahjakortti hierontaan,liput konserttiin
vaan tule paha mieli, jos lapset saa enemmän aletteja...
vaan tule paha mieli, jos lapset saa enemmän aletteja...
paketteja, mistähän ihmeestä tuon aletteja repäisin..:D
Mies saa lahjaksi lahjakortin kasvo- ja jalkahoitoon. Lisäksi harrastukseensa liittyvän kirjan ja kaksi Viivi ja Wagner -palapeliä. Viimeisin on vitsinä ja tuli ihan sattumalta vastaan, mutta olivat aiheiltaan niin sattuvat, että oli ihan pakko.
Mä mietinkin, että kukahan tässä maailmassa säätää nämä lahja-asiat, etenkin lahjojen määrän. Oli tarkoitus ottaa yhteyttä jo ennen joulukuun alkua ja kysellä, että mikä se sopiva määrä nyt arvon päättäjän mielestä oli. Pahoittelut, että minulla on nyt yksi ylimääräinen lahja. Vienkö sen keräyspataan vai voinko tänä vuonna luistaa säännöistä, jos ensi vuonna ostan vain yhden lahjan? Kertoisitko vielä, mikä on sopiva budjetti, jotten vahingossakaan ylitä sitä?
ostaa lahjoja!
Nyrpistelkööt vain kuivakat "aikuiset" lahjoillemme, eivät takuulla osaa nauttia monesta muustakaan asiasta, kun heidän mielestään hauskuus ei sovi AIKUISILLE :O
Me ostamme lahjoja, ja meillä aikuisetkin SAA PELATA PLEIKKARIA! Monikohan pakkasen raiskaama pulkannaru nyt tukehtui porkkanaansa :D
Luulisi että yksi tai max 2 olisi ihan ok..Mä mietinkin, että kukahan tässä maailmassa säätää nämä lahja-asiat, etenkin lahjojen määrän. Oli tarkoitus ottaa yhteyttä jo ennen joulukuun alkua ja kysellä, että mikä se sopiva määrä nyt arvon päättäjän mielestä oli. Pahoittelut, että minulla on nyt yksi ylimääräinen lahja. Vienkö sen keräyspataan vai voinko tänä vuonna luistaa säännöistä, jos ensi vuonna ostan vain yhden lahjan? Kertoisitko vielä, mikä on sopiva budjetti, jotten vahingossakaan ylitä sitä?
Ja sitten sanot miehelles että onpa lapsellista alkaa kitistä jos lapset saa enemmän aletteja kun se.
Luulisi että yksi tai max 2 olisi ihan ok..Mä mietinkin, että kukahan tässä maailmassa säätää nämä lahja-asiat, etenkin lahjojen määrän. Oli tarkoitus ottaa yhteyttä jo ennen joulukuun alkua ja kysellä, että mikä se sopiva määrä nyt arvon päättäjän mielestä oli. Pahoittelut, että minulla on nyt yksi ylimääräinen lahja. Vienkö sen keräyspataan vai voinko tänä vuonna luistaa säännöistä, jos ensi vuonna ostan vain yhden lahjan? Kertoisitko vielä, mikä on sopiva budjetti, jotten vahingossakaan ylitä sitä?
Mutta jos ensi vuonna tosiaan ostetaan vaan yhdet. Vai jätetäänkö synttärit muistamatta??
alkomittari autoon. rikkaimuri autoon. soiva solmio tiimarista.
työkalupakin (tyhjän sellaisen..) mies on jo pitkään valitellut kun työkaluille ei ole mitään paikkaa..
Lahjat siis: lämpökerrasto, kuumavesipullo, kolmet silmälaput ja korvatulpat sekä marsipaanikonvehteja.
Jos jotain haluat antaa, anna "palveluksia" tai kysy suoraan mitä haluaa.