Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakeeko kukaan amikseen yli 8 keskiarvolla? ev

Vierailija
13.12.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halusin vaatealalle, ammattikoulu on hyvä ensiaskel.

Vierailija
2/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin aikoinaan, ei kiinnostanut lukio niin hain vaan johonkin. Yritettiin kaksoistutkinto juttua saada toimimaan, mutta tuli logistisia ongelmia. Tässä kaupungissa oli vain yksi lukio missä sitä pystyi suorittamaan ja ammattioppilaitos oli todella kaukana siitä. Ja mä vielä asuin maalla, yli 20km matkan päässä oppilaitoksista.

Nyt olisin ehkä valinnut toisin.

t:Duunari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkoin myöhemmin amk tutkintoon

Vierailija
4/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ka. 9,1, olen tällä hetkellä ihan tyytyväinen lähihoitaja...

Vierailija
5/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret ovat huomanneet sen, että lukiolla ei tee enää mitään. Ja tämä on fakta, 1-2 vuotta amatsua käytä saa esim. paremman kesätyöpaikan vert. lukiossa oleva (jos unohdetaan nyt suhteet ja ihan nuori itsenäisesti hakee työtä). Samoin yliopistoon jos mielii, niin sinne pääsee amatsun käymällä, ei tarvitse yo-todistusta siihen, eikä Ammattikorkeaankaan.

Ennen ylioppilas oli "suuri herra", nykyään lähinnä hukkaa sen 3-vuotta lukiossa, sen jälkeen ei ole mitään, vert. amatsu jonka jälkeen on ammatti +tismalleen samat mahdollisuudet hakeutua jatkokoulutukseen vert. ylioppilas. Ja jos miettii sitä, että joka tapauksessa pääsykokeisiin pitää lukea --> kuka tahansa fiksu pääsee yliopistoon jos on istumalihaksia lukea pääsykokeisiin, ja jos ajatellaan kauppiksen käynyttä, hänelle enemmän etua opinnoistaa Kauppakorkeaan pyrkiessä vert. lukion käynyt, koska koulussa opittu paljon alaa.

Vierailija
6/6 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 9,1 ka: merkonomi.

Tosin nyt on tullut jatkettua amk-opinnoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän