Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amazon UK, kokemuksia?

Vierailija
13.12.2010 |

Te, jotka olette tilanneet kyseisestä paikasta, niin kertokaa ensikertalaiselle kokemuksia! Toimituskulut, toimitusajat jne. Ja mitä tulee ottaa huomioon! Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauanko kestää paketti Kiinasta, Amazon UK:n kautta tilasin, ja kohta tulee kolme viikkoa tilauksesta. Tilaus on kiireellinen ja tällainen odottelu tekee hulluksi!!

Vierailija
2/21 |
30.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.09.2013 klo 18:39"]

kauanko kestää paketti Kiinasta, Amazon UK:n kautta tilasin, ja kohta tulee kolme viikkoa tilauksesta. Tilaus on kiireellinen ja tällainen odottelu tekee hulluksi!!

[/quote]

Katso seurantakoodin avulla, missä paketti on. Sinulla varmasti on seurantakoodi, jos tilaus kerran on kiireellinen, sillä silloin olet varmasti valinnut nopeimman (ja kalleimman) toimitusajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2014 klo 15:43"]Mitenkäs jos tilaa ps3 kortin joka maksaa 50$ eli ~37€ paljonko sillä saa playstation tilille?

[/quote]

50usd eli 37€ nää tulee sähköpostiin sit

Vierailija
4/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ostanut kirjoja ja dvd-leffoja (runsaasti). Koskaan ei mitään valittamista. Tilaukset tulleet muutaman päivän sisällä, luvatussa ajassa. Jas ihan postiluukusta sisään. Toimituskulut ilmaistaan selkeästi ostoksen yhteydessä. Olen löytänyt sieltä esim kirjoja, joita en mistään muualta enää saa ja ihan muutamalla eurolla. Sen ehkä voi ottaa huomioon, että ei innostu liikaa! :)

Vierailija
5/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilussa viikossa yleensä tuotteet tulleet. Luotettava paikka.

Vierailija
6/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimitusaika oli reilu viikko ja postikulut 0 euroa. "Super Saver Delivery" tuotteet tulee ilmanpostikuluja jos ostosten hinta on yli 25 puntaa.

Vierailija
7/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

UK ja USA. Jälkimmäisessä on paremmat valikoimat, mutta toimitusmaksut aika paljon enemmän, samoin toimitusajat (pikatoimituksen saa viikossa, maksaa vielä lisää). DVD:tkin vain 1 regionilla.

UK: Nytkin leffa (animeen/mangaan perustuva mutta livenäyttelijöin) tulossa sieltä, otin perustoimituksen, se on pistetty postiin 7. päivä, ei ole tullut ihan vielä. Mut eiköhän se tällä viikolla tule. Toimituskulut oli pari euroa (max) joten tämä tilaus maksoi minulle alle 10 euroa :)

Mitä pitää ottaa huomioon:

- hinnat ovat puntina, mutta ne saa muutettua helposti euroiksi

- osa tuotteista saa joko käytettyinä tai uusina, kannattaa verrata hintoja näiden ja myös eri myyjien välillä (samoin lukea ko tuotteen ja/tai myyjän palautteet)

- leffoihin/sarjoihin ei välttämättä ole tekstityksiä suomeksi tai ohjeita peliin/laitteeseen käännettynä (aluekoodi DVD:ssä on sentään sama kun meillä)

Vierailija
8/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuo ilmainen toimitus on vain Britteihin.

Olikos ne postikulut esim. kirjoista 0,99 puntaa per kirja ja 4,99 puntaa per/lähetys? Jonkin verran aikaa kun olen viimeksi tilannut.

Jos tilaan vain yksittäisen kirjan niin ostan sen joko play.comista tai book depositorysta kun tulee halvemmaksi niin (postikulut sisältyy hintaan). Mutta jos ostan ison kasan tilaan Amazon uk:sta, siellä on muuten halvemmat hinnat.

Toimitusaika oli reilu viikko ja postikulut 0 euroa. "Super Saver Delivery" tuotteet tulee ilmanpostikuluja jos ostosten hinta on yli 25 puntaa.

Vierailija
9/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Customers in the following countries can get free delivery for orders over £25 on eligible items.

Belgium, Denmark, Luxembourg, Netherlands, Andorra, Finland, Gibraltar, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Liechtenstein, Norway, Portugal, San Marino, Spain, Sweden, Vatican city, Poland.

For more details and terms and conditions, click here

Vierailija
10/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en ole saanut ilmaista toimitusta vaikka kuinka paljon olen tilannut? Vai onko tuo tässä joskus muuttunut kun aiemmin tosiaan ei ole tullut ilmaiseksi?

Customers in the following countries can get free delivery for orders over £25 on eligible items.

Belgium, Denmark, Luxembourg, Netherlands, Andorra, Finland, Gibraltar, Greece, Iceland, Ireland, Italy, Liechtenstein, Norway, Portugal, San Marino, Spain, Sweden, Vatican city, Poland.

For more details and terms and conditions, click here

Vierailija
12/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmainen toimitus pitää toki tajuta valita itse, oletuksena sivu taitaa ehdottaa sitä normitoimitusta.

Miksi minä en ole saanut ilmaista toimitusta vaikka kuinka paljon olen tilannut? Vai onko tuo tässä joskus muuttunut kun aiemmin tosiaan ei ole tullut ilmaiseksi?

Vierailija
13/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulin ekaa kertaa että super saver tuotteet saa ilman postikuluja suomeen. Itse siis tilasin vasta nyt ensimmäistä kertaa näitä super saver tuotteita.

Vierailija
14/21 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minun viimeisimmästä tilauksesta on jo vähän aikaa, eli silloin ei vielä ollut tuota ilmaista toimitusta. Pitääpä nyt muistaa tämä sitten jatkossa :)

Vierailija
15/21 |
08.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs jos tilaa ps3 kortin joka maksaa 50$ eli ~37€ paljonko sillä saa playstation tilille?

Vierailija
16/21 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon toiminut tosi hyvin. Palautus onnistuu myös kivuttomasti.

Täällä hyvät ohjeet miten voit tilata Amazon.co.uk:sta

https://verkkokauppaostokset.wordpress.com/

Vierailija
17/21 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikennäköstä kivaaa sieltä löytyy.

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B007XPW3BE/ref=oh_aui_detailpage_o0…

Pyrex 500 ml mitta-astia

https://www.amazon.co.uk/gp/product/B019O6MFGW/ref=oh_aui_detailpage_o0…

Moottoripyörän/skootterin peitto 245 x 105 x 125 cm

Ja hinnat kohtuulliset

Vierailija
18/21 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hep

Vierailija
19/21 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän tarjous

https://www.amazon.co.uk/dp/B00WGNQOH2/ref=as_li_tf_tl?ie=UTF8&tag=wenn…

Philips AquaTouch S5420/06, Wet and Dry Men's Electric Shaver

Satasen säästö.

Vierailija
20/21 |
15.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä vinkki. Kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän