Somaleille lähetettiin sianpää!
Joillakin tuo huumori kukkii!
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomenmaa+Somaliliiton+toimistolle+l…
Kommentit (84)
Totuus on kuitenkin, että tähän poliisin työtunteja tullaan uhraamaan valtavia määriä, koska tässä on nyt taas niin vakava, niin vakava rikos, että!!
pelkkä pila, mutta tunnetusti tää vastaanottajajoukko ei oo ihan huuromintajulla pilattu.
Eiköhän sitä jo panna suuhun sitä possuparkaa :( Aika paljon mukavampi tapa osoittaa mieltään kuin räjäyttää itsensä väkijoukossa.
ja haju melkoinen
Niin kumpi?
Kun siellä lorvii niin paljon heimoveljiä, ehkä kamppi, tosin sielläkin niitä on? Varmaan aika vaike tilanne päättää.
Sivistyksen taso on todella alhainen. Sori vaan, pakko olla samaa mieltä siitä, mitä mieltä suurin osa ulkomaalaisista ovat suomalaisista: juntteja ja sivistymättömiä. Tällä palstalle se tulee todella todistettua...
jouluna näkee edes sian päätä? Sian kankkua kyllä. Vittuiluahan tuo on kuten aasin pään laittaminen Kummisedässä.
En ymmärrä näitä jotka puolustavat tekoa. Tulisi pissa housuun teillekin jokaiselle jos liivijengi laittaisi verisen sian pään kotiinne.
Suomalaisia jotka haluavat vaaria Suomalaisuutta ja Suomalaisia perinteitä eikä halua 10vuoden päästä huomata, että niitä ei enää ole. Se ei tee ihmistä tyhmäksi, sivistymättömäksi tai rasistiksi.
suomalaisuutta, paska puhetta. Vittuilua tuo on ja ei muuksi muutu. Ja olen hiukan enemmän tehnyt varmaan veteraanien eteen kuin tuon typeryyden puolustelijat, suomalaisuutta ja veteraanien perinnettä voi puolustaa muutenkin kuin olemalla idiootti. Ei ole hauskaa, lapsellista ja typerää. 53, armeijan käynyt ja mukana veteraanitoiminnassa vuodesta 93.
Kinkku on hyvää ja ruualla ei leikitty ennenkään.
Maahanmuutto politiikallahan sitä suomalaisuutta vaalitaan :) Oisko ne osannut hoitaa koiranpentua? Onhanse kuitenkin yhtä pörröinen kuin leijona.
tuo koirajuttu. Sama kuin somalit laittaisi burkhan Mannerheimille, joulupukille tai Suomen lipun värein. Typeryyttä sian päillä leikkiä, oikea paikka olisi Kokoomuksen toimisto mutta eihän nämä nuivat sitä tajua. 53
Vaikka jotkut somalit tekevät rikoksia, vaikka joku niistä olisikin terroristi, se ei todellakaan tarkoita, että kaikki olisivat! Sietäisi joidenkin ihmisten tässä ketjussa hiukan hävetä. Toisen kulttuurin halventaminen ei ole hauskaa. Se suomalainen kulttuuri ei täältä mihinkään katoa, vaikka täällä olisikin somaleita joukossamme. Voitte yhä saunoa ja syödä makkaraa ja perunamuussia ja kuunnella Sibeliusta sillä Leijonallanne höystettynä. Kulttuurit voivat elää rinnakkain, jos sitä edes vaivauduttaisiin kokeilemaan.
Seuraavaksi tänne tulee joukko huutelemaan, miten heidän tuntemansa somali on niin ja niin kamala ja sen perusteella toki jokainen on samanlainen. Toki itsekin tunnen näitä ei-niin-mukavia somaleita, olen tähän asti asunut sen verran monikulttuurisella alueella. Mutta tunnen mä niitä asiallisia ja ihan mukaviakin. En ole niin tyhmä, että tuomitsisin kaikki maailman somalit joidenkin idioottien takia.
Kulttuurit voivat elää rinnakkain, jos sitä edes vaivauduttaisiin kokeilemaan.
Eivät voi, jos toinen niistä jatkaa nykyisellään.
Minua ei katsos kiinnosta maksaa veroa ja tietää että samalla minua ja muita haukutaan spermanaamoiksi.
Näin ollen kannatan ehdokkaita jotka pitävät Suomen suomalaisena.
tuo sian pää kuuluu joulutraditioon?
Vittuilua ja epäsovun lietsontaahan tuo on yhtä lailla kuin joku ryhmä maalaisi Mannerheim-patsaan paskalla. Hauskaa ja rakentavaa, eikös:-)
Mä pyyhin perseeni siniristilipulla
Ja panen LSD:tä syömään Suomen leijonan
Mä haluun elää ja kuolla
Tulla tanssaan tänne päälle maan
Valaa mä en vanno mitään
Siniristilippumme, älä diivaile turhaan taivasta vasten
Siniristilippumme - Yhden leijonan murha on leikkiä lasten
siniristilippumme!
Mä en vanno mitään, mä en vanno mitään
ranskalaiset tai italialaiset kiittäis ja kumartais. Teksisvät hyvät sianpääsyltyt! Nam!
Ei olisi hätäpäivää. Vähän on toista tässä rikastumisen vaiheessa.
Häpeän teitä mamuttajat, jos oikeasti olette suomalaisia. Onko poissuljettu ajatus, että siirtyisitte joksikin aikaa esim. Afrikan sarveen tai Irakiin tsekkaamaan, kuinka korkeakulttuuri kukoistaa?
Kulttuurit voivat elää rinnakkain, jos sitä edes vaivauduttaisiin kokeilemaan.
Eivät voi, jos toinen niistä jatkaa nykyisellään.
Minua ei katsos kiinnosta maksaa veroa ja tietää että samalla minua ja muita haukutaan spermanaamoiksi.Näin ollen kannatan ehdokkaita jotka pitävät Suomen suomalaisena.
Omakin asenne voisi ehkä vaikuttaa asiaan. Ja kaikki somalit eivät edelleenkään ole samanlaisia! Totta kai itseänikin äsyttää ne, jotka vain lorvivat ja huutelevat, mutta ne kohteliaat, jotka kunnioittavat suomalaista kulttuuria vaikka omaansa noudattaisivatkin (lain rajoissa), heissä ei ole mitään vikaa. Ja kyllä, olen näitä tavannut, yksi on ihan opettaja ja kyllä mukava henkilö.
ja haju melkoinen