Somaleille lähetettiin sianpää!
Joillakin tuo huumori kukkii!
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Suomenmaa+Somaliliiton+toimistolle+l…
Kommentit (84)
että toi itse sianpäätempaus on kyllä todella mauton temppu kenelle vain tehtynä. Itse saattaisin ottaa jopa uhkauksena tollaisen.
se on mautonta että muutetaan toiseen maahan, saadaan diskorahaa ja loisitaan vuodesta toiseen.
Raiskauksista puhumattakaan.
Eli kinkku? Minulle ainakin kunnon suolakinkku kelpaisi.
Hulvaton juttu sinänsä.
Minkämaalainen on tuo suomalaisia rasistiksi ja metsäläisiksi haukkuva? Somali? Mieli maassa silpomisen jäljiltä vai? Otan oikeasti osaa, mutta sitä tuskin kykenet uskomaan vihan täyttämässä päässäsi.
lähettämistä kavereille pitää kunnioittaa.
Oikeesti te ihmiset saisitte hävetä. Hävettää olla suomalainen.
lähettämistä kavereille pitää kunnioittaa.
Oikeesti te ihmiset saisitte hävetä. Hävettää olla suomalainen.
tuollainen pikku jäynän teko on kuin räjäytellä pommeja väkijoukossa. Vai mitä olet mieltä?
se on mautonta että muutetaan toiseen maahan, saadaan diskorahaa ja loisitaan vuodesta toiseen. Raiskauksista puhumattakaan.
Ja hävettäis todella jos oma lapsi olis mukana tuollaisessa, kasvatukseni olis mennyt totaalisen pilalle.
Jotenkin niin hupaisa pila. Toivottavasti tekijöitä ei saada ikinä kiinni.
Somalit vois tosiaan katsoa peiliin ja miettiä mikä on mennyt vikaan kun ei suomalaiset tykkää.
Silpoa tytön pimppi vai saada sianpää
Räjäyttää autopommi ostoskadulla vai saada sianpää
Sitten kun vastaukset näihin on selvitetty, palataan aiheeseen.
Silpoa tytön pimppi vai saada sianpää
Räjäyttää autopommi ostoskadulla vai saada sianpääSitten kun vastaukset näihin on selvitetty, palataan aiheeseen.
ne toimistossa työskentelevät somalit todella räjaytelleet autopommeja? Mut hei, tokihan sitä voi Ruotsin autopommin kostaa Suomen somaleille. En todellakaan pidä kaikkien somaleiden touhuista, mutta kyllä mun järkeni nyt sen sanoo, ettei Suomen somalit ole vastuussa siitä Ruotsin autopommista. Se itsemurhapommittajahan oli alunperin Irakista lähtöisin, ei edes somali.
tästä ketjusta selviää taas suomalainen sivistystaso
Iso alkukirjain puuttuu ja lauseen päästä piste myös. Ei näin!
Oikeasti: osoittaahan se sivistystä että osaa lähettää mahd. loukkaavan eläimen pään!
tuollainen pikku jäynän teko on kuin räjäytellä pommeja väkijoukossa. Vai mitä olet mieltä?
tästä ketjusta selviää taas suomalainen sivistystaso
Iso alkukirjain puuttuu ja lauseen päästä piste myös. Ei näin! Oikeasti: osoittaahan se sivistystä että osaa lähettää mahd. loukkaavan eläimen pään!
toivottavasti poliisi ei saa kiinni noita. musta toi oli hupasa temppu!
Eivät uskaltaneet lähettää, olisivat kuitenkin raiskanneet rassukan, vai oliko ne rättipäät jotka kmeleistä tykkää? No samapa tuo......
Eiköhän sitä jo panna suuhun sitä possuparkaa :( Aika paljon mukavampi tapa osoittaa mieltään kuin räjäyttää itsensä väkijoukossa.
14:sta on muslimi mies?
vaan naispuolinen ja syntyperäinen Suomen kansalainen, joka asuu maassa, jossa moista toimenpidettä ei pidettäisi lainkaan huvittavana, vaan sivistymättömänä ja loukkaavana. 14 on siis itse mamu :)