Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kasvojenhoitoa

Vierailija
13.12.2010 |

Minulla on ollut huono iho teinivuosista saakka. Enää en teini-ikäinen ole ja finnejäkään ei oikeastaan ole, mutta ihohuokoset ovat suuret, on mustapäitä, iho paikoin kuivaa, atopiataipumusta... ärsyttävää, inhottavaa, epämielyttävää-

Ihailen niitä joilla kaunis iho kasvoilla, olen niin sellaisesta unelmoinut. Voisinkohan sellaisen saada ennen kuin täytän 40? Siihen olisi muutama vuosi aikaa.

Onko toisilla vastaavia kokemuksia? Kuinka te joilla on kaunis tasainen iho olette sen saaneet?

t.vinkkejä ja neuvoja kaipaava

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosmetologilla kasvohoidossa ja kysele millaista kasvosarjahoitoa hän suosittelee juuri sinulle. Markettien tuotteisiin en luottaisi, niihin kun on tukittu vaikka mitä, mutta ei sitä mitä sanotaan (tai vaikka tuote sisältäisi sitä ainetta mitä luvataan on se inci-listan lopussa, ei siis juuri lainkaan)

Ihonhoidon a ja o ovat kuitenkin huolellinen puhdistus aamuin illoin, sopivien voiteiden käyttö oikein. Nimenomaan oikein käytettynä.

Näin talvella on varsin tärkeää suojata ihoa täyteläisillä voiteilla pakkasilta, en kuitenkaan tarkoita mitään ns. pakkasvoiteita (niillä saattaa olla päinvastainen vaikutus). Ihon suojaus pakkaselta olisi sinulle omiaan varsinkin jos ihosi on valmiiksi kuiva ja atooppinen.

Suosittelen siis kääntymään asiantuntijan puoleen henkilökohtaisesti.

Vierailija
2/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempana käynytkin kosmetologilla, ihonpuhdistusta on tehty pari kertaa ja mikrohiontaa muistaakseni kerran... maksaa vain aika paljon ja muutenkin on kaukana. Olen käynyt myös aikoinaan ihotautilääkärillä kerran, mutta vähän melkein nauroi ettei mitään vikaa minulla kasvoissa ole ei silloinkaan isompia finnejä näkynyt.. johonkin essexsiin kirjoitti reseptiä, mutta sitähän nyt saa muutenkin, tämä vaan taitaa olla mulle liian iso ongelma.

Olisi kivaa löytää ihonhoitoon sopivat tuotteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin kyllä, että markettien ihonhoitotuotteet ei todellakaan eroa paljoakaan kalliista tuotteista.Ihan samoja moska-aineita kaikissa on.

Mun neuvoni on, että syö kunnolla. Riittävästi hyviä rasvojaja tarpeeksi vettä ja kasviksia, proteiineja tietysti myös. Vältä ehdottomasti meikin käyttöä, se avaa ihohuokosia. Jos poltat tupakkaa tai juot paljon alkoholia, lopeta. Vältä ulkoilua kovalla pakkasella ja auringonpaahteessa. Nuku paljon! Olen itse huomannut, että kun nukun oikein kunnolla, ihoni hehkuu.

Itse käytän ihonhoitoon aika paljon luonnonkosmetiikkaa ja olen itse erittäin tyytyväinen. Enkä käytä kalleimpia tuotteita, vaan yksinkertaisimpia.

Vierailija
4/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt raskaana ja ihoni sen myötä kukkii kyllä. Kävin apteekissa kyselemässä neuvoja, kun markettien ihonpuhdistustuotteet kuivattavat ihoni entisestään, ja moni niistä aiheuttaa allergisen reaktionkin.

Apteekista osasivat neuvoa sopivia puhdistustuotteita kasvoille/iholle ylipäätään. Lisäksi joudun käyttämään reseptillä määrättyjä rasvoja päivittäin.

Minä ehdottaisin myös apteekissa käyntiä, siellä osaavat mielestäni ehdottaa ja neuvoa juurikin sopivia tuotteita ihollesi, eikä kaikki todellakaan ole ylihinnoiteltuja. :)

Vierailija
5/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en juo, en polta en ole koskaan sellaista tehnyt. Olen käyttänyt apteekin tuotteitakin, (widmer, yms. muut) mutta nyt lasten kanssa ihonhoito kieltämättä jäänyt, silmänympäryksetkin naururypyillä niiden kanssa ja yöunet vähillä.

Syön mielestäni aika terveellisesti juon runsaasti vettä, mutta ehkä parantamisen varaa on. Ulkoilenkin mielelläni usein ja aurinkoa en kesälläkään "ottanut"... meikkiä en arkena nykyisellään käytä, ripsiväriä ja joeblascoa kun jonnekin lähtee. Tavallaan perusasiat kunnossa.

Googlasin vichyltä jotain.. onkohan kokemusta niistä kenelläkään?

Vierailija
6/10 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Vichyn rasvaa ja olen kokeillut niitä puhdistustuotteitakin. Rasva on oikein hyvää, pitää ihon ns. kimmoisana, kosteutettuna seuraavaankin päivään saakka ja jopa pitempäänkin. Iho säilyttää luonnollisen kosteustasapainon ainakin minulla kyseisillä rasvoilla. On aika paksua ja rasvaista, muttei tahraa vaatteita ja kuivuu todella nopsaan iholle. Kyseisen sarjan puhdistustuotteetkin ovat olleet hyviä mielestäni. Minulla on sellaista kun Acnocyl-merkkinen puhdistusaine. Ostettu apteekista. Se pitää mustapäät ja muutkin ylimääräiset näppylät loitolla ja ihon kirkkaana.

Vierailija
7/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ihmiset kertovat mitkä tuotteet ovat toimineet heillä itsellään en suosittelisi heti pääkolmatenajalkana menemään apteekkiin/markettiin hakemaan suositeltuja tuotteita. Meillä kaikilla kun on erilaiset ihotyypit ja -laadut. Se mikä toimii maijalla ei välttämättä toimi kertulla.

Varsinkin jos iho on kuiva, en suosittelisi mitään kuivattavia puhdistustuotteita.

On olemassa puhdistustuotteita joissa ei tarvita vettä lainkaan, niitä kannattaisi kokeilla. Kannattaa kysellä apteekista.Kosmetologikin osaa neuvoa vaikka kävisit vain ostamassa puhdistustuotteen, heillä kun on sitä tuotemyyntiä hoitoloissa myös.

Käytäthän silmänympärysvoiteita oikein? Levitä silmänympärysvoide ennen muualle kasvoille levitettävää kosteusvoidetta. Nuppineulanpään kokoinen tippa riittä, taputtele se poskiluunpäälle ja yläluomille. Ei luomen liikkuvalle osalle.

Vierailija
8/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja just sitä terveellistä ruokaa. Kokeile lisäksi esim. tyrnikapseleita.

Vierailija
9/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tuotteilla tiedän monia jotka ovat saaneet ihonsa kuntoon, etsi netistä lähin ihonhoitokonsultti ja ota häneen yhteyttä! Itsekkin käytän kyseisiä tuotteita ja suosittelen :)

Vierailija
10/10 |
14.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla ihan sama juttu. teininä mulla oli ns. komedoakne, ei siis isoja mätäpaiseita, mutta paljon mustapäitä ja tukkeutuneita huokosia. Ihotautilääkäri määräsi mukisematta Roaccutania (kun ensin oli kokoeiltu voiteet ja muut). Sitten mulla olikin aika hyvä iho aika pitkään, mutta tällaisesta isohuokoisesta ja toisaalta pintakuivasta ihosta ei koskaan tule sellaista vauvan peppua.

No jostain syystä sit viime kesänä naama räjähti taas oikein kukkaan. Kävin kolme kertaa syksyn aikan ihonpuhdistuksessa , kokeilin uusia tuotteita jne. Ei mitään vaikutusta pitkällä tähtimellä - hetken iho toki näyttää hyvältä. En enää usko noihin kosmetologihoitoihinkaan. Ne auttavata, jos on mahdollisuus käydä parin viikon välein.

Nyt iho on taas vähän rauhoittunut. Mutta koko ajan saa pelätä, että kukkiminen alkaa taas.

Välillä mietin uutta Roaccutan-kuuria, mutta olen sairastellut paljon viime aikoina, enkä ehkä haluaisi enää rasittaa maksaa rankalla kuurilla.

Jos ihossasi on oikeasti jotain pielessä, kannattaa kysyä vaikka toiselta ihotautilääkäriltä Roaccutania. Ei siihen vaadita mitään märkivää aknea, vaan lievempikin riittää - riippuen toki hieman lääkäristä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän