Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen innoissani, päätin pyrkiä opiskelemaan!!

Vierailija
13.12.2010 |

Olen pitkään ajatellut sairaanhoitajan opintoja ja tein nyt päätöksen, pyrin kevään haussa! Aiemmat paperini ovat todella hyvät, joten mahdollisuudet pääsykokeisiin ovat realistiset. Sitten jää nähdäväksi pääsenkö pääsykokeista eteenpäin.

Kylläpä tuntuu hyvältä! Halusin vain jakaa tämän teidän kanssanne, kiitos :)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hain viime keväänä yliopistoon 10v työelämän jälkeen yhden lapsen äitinä. Pääsin ja nyt on puoli vuotta opintoja takana. Rankkaa on välillä, mutta ehdottomasti kannattaa! :)

Vierailija
2/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aina kiva kuulla, kun joku löytää elämälleen suunnan. Toivottavasti tärppää pääsykokeissa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että sinulta löytyi rohkeutta, itselläni on vastaava tilanne :) Tsemppiä opinnoillesi!

ap

Vierailija
4/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain edellisessä haussa, mutta jäin parin pisteen päähän paikasta. Aion hakea myös seuraavassa haussa...ja ehkä sitäkin seuraavassa.

Hakemiini paikkoihin on vaikea päästä, joten täytyy varmaan realistisesti antaa aikaa itselle.

Joskus sitö toivoo että ei asuisi pääkaupunkiseudulla, jotta voisi päästä helpommin sisään :)

Vierailija
5/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin ajattelin hakea uudelleen, mikäli keväällä ei tuota tulosta. Montaa vuotta en voi yrittää, jos pari-kolme kertaa kokeilen eikä tuota tulosta, niin pitää sitten punnita asiat uudelleen.

ap

Vierailija
6/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno juttu! itse pyrin sairaanhoitajan ja terveydenhoitajan kaksoistutkintoon ja tammikuusa alkaa! :) Ihanaa!!

Vierailija
7/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukiopaperit eivät vaan ole kovin kummoiset, C ja ka. n. 8, en siis tiedä onko mahdollisuutta päästä. Yrittää aion keväällä kuitenkin ihan tosissani.

Kolmen lapsen asuntovelkaisena äitinä mietityttää lähinnä raha-asiat, mutta positiivisen luonteen omaavana uskon niidenkin selviävän. :)

Onnea ap:lle pääsykokeisiin.

Vierailija
8/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hieno juttu! itse pyrin sairaanhoitajan ja terveydenhoitajan kaksoistutkintoon ja tammikuusa alkaa! :) Ihanaa!!

Vierailija
9/9 |
13.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä ammattikoulupaperit että ylioppilastutkinto, ajattelin hakea molemmilla. Ammattikoulusta keskiarvo päälle 4, ylioppilastutkinto E. Pidän näitä aika vahvoina, moni tuntemani alan opiskelija on päässyt pääsykokeisiin huomattavasti huonommillakin papereilla, joten ehkä minäkin :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän