Minkä lahjakortin ottaisit mieluiten?
Oon tässä loppusyksyn aikana ostanut erilaisia lahjakortteja Citydealin kautta, ja nyt alan sit miettiin minkä "raskin" antaa pois, muutamalle läheisimmälle ihmiselle. Mulla on seuraavia lahjakortteja:
-3 tunnin sivous
-hiustenleikkuu ja väri
-hiustenleikkuu ja kulmien ja ripsien väri
-jalkahoito
-dinneri kahdelle japanilaisessa ravintolassa
-ripsienpidennys
-akryylikynnet
Mitkä näistä olis parhaat lahjoiksi?
Kommentit (6)
illallinen japanilaisessa. Ne ovat aika yleispäteviä.
Siivos on hyvä, jos tietää jonkun toivovan sitä, mutta ei ehkä muuten.
Akryylikynnet, ripsien pidennys ja kulma/ripsiväri ovat vähän vaikeita, koska kaikki eivät halua sellaisia, jolloin lahja jää käyttämättä.
Monella on myös vakikampaaja.
riippuu niin kauheasti saajasta.
Itse ottaisin lahjakortin ravintolaan.
Jalkahoito voisi joillekin olla kiva. Monet tykkäisivät siivouksesta, mutta kaikki eivät halua päästää vieraita kotiinsa. Joillakin on se vakikampaaja, jolloin toiselle kampaajalle voi olla vaikeampaa mennä, vaikka tuo olisi muuten kiva. Ripsienpidennys ja akryylikynnet vain sellaisille, joiden tiedät varmasti pitävän ideasta.
-3 tunnin siivouksen ehdottomasti jos saisin valita!!!
kampaajan ja hiustenleikkuun värillä, on muutoin aina niin älyttömän kallis!
vaihtoehdoista ottaisin jalkahoidon mieluiten, japanilainen ravintola riippuu vähän siitä mikä ravintola on kyseessä (jos on sushi-paikka, niin ei kiitos, jäisi käyttämättä).
Mutta minähän en tunne sinun läheisiäsi; heillä voi olla ihan eri mieltymykset, sinä tiedät paremmin onko jollakin tapana laitattaa kyntensä tai onko joku puhunut ripsien pidennyksestä jo pitkään. Yleispäteviä lahjoja nuo eivät ole missään tapauksessa!
Muita en haluaisi :)