Ei voi olla totta!! Kaupoissa jo joulukalenterit ja joulusuklaat!!
Kommentit (64)
Kauppiaat ahneena. Aloittaisivat myynnin jo juhannuksen jÀlkeen jos kehtaisivat. EhkÀ vielÀ kehtaavatkin.
18.10 vuonna 2005. Parilla viikolla siis aikaistunut 15 vuoden aikana.
Minusta ei mikÀÀn huono hetki aloittaa joulu/talvivalojen myyntiÀ. Muu joulukrÀÀsÀ kyllÀ ehkÀ vÀhÀn liian aikaisin kaikkien kÀytÀvien pÀÀdyssÀ.
Vierailija kirjoitti:
Taas alkaa jouluhössötys :(
Miksi hössötÀt?
Vierailija kirjoitti:
MeillÀ ostetaan aina marraskuun lopussa, niin ei ole vanhaa suklaata niissÀ.
MÀ sitÀ samaa suklaata joulun jÀlkeen -50% alennuksella.
Onhan se toki vanhaa jo, mut eipĂ€ haittaađ€Ł
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis availetko sitten joulukalenteria 1.-24. tammikuuta vai mitÀ ihmettÀ tarkoitat?
Liian aikaisin alkaa tuo joulu touhu.
MÀ oon ostanut jo suurimman osan joululahjoista. Ollut hyvÀ aleja monessa paikassa, niin olen hyödyntÀnyt kun on tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ vanhaa? Muutama pÀivÀ aikaisemmin myytiin normihintaan.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo...ketkĂ€hĂ€n ne taas hössöttÀÀ.đ
NÀÏn minÀkin ne, mutta eipÀ mua mitenkÀÀn hetkauttanut, ei niitÀ ole vielÀ pakko ostaa.
TÀmÀ. Aika köyhÀ elÀmÀ jos pitÀÀ tÀÀllÀ möyhytÀ asiasta oikein monen huutomerkin voimin. Ei niitÀ ole pakko ostaa, itse en osta koko jouluna.
Vierailija kirjoitti:
" Joulu on taas, joulu on taas, kattilat tÀynnÀ puuroo!"
Ajattelin tehdÀ lÀhiaikoina joko riisipuuroa tai mannapuuroa. JÀÀkaapissa on jo valmiiksi hankittuna Kiehu-maitojuomaa puuroa varten. Syön myös porkkanalaatikkoa ympÀrivuotisesti etenkin uunimakkaran kanssa.
Joka vuosi ensimmÀinen joulun merkki on lokakuun alkupuolella kauppoihin ilmestyvÀt isot röykkiöt suklaakonvehtirasioita.
Vierailija kirjoitti:
Joopa joo...ketkĂ€hĂ€n ne taas hössöttÀÀ.đ
NÀÏn minÀkin ne, mutta eipÀ mua mitenkÀÀn hetkauttanut, ei niitÀ ole vielÀ pakko ostaa.
Ne on ne samat, jotka ahdistuvat siitÀ, kun nÀkevÀt jollain kasvomaskin naamalla. Se nÀet muistuttaa heitÀ jostain ikÀvÀstÀ asiasta. Joulu on joillekin ikÀvÀ asia, joten sen olemassaolosta muistuttaminen saattaa aiheuttaa heille ahdistusta.
Minusta oli mukavaa nÀhdÀ joulukortteja esillÀ. Ostan kohta muutaman, kerÀilen huvikseni itselleni suomalaisten taitelijoiden piirtÀmiÀ kortteja. Jonnekin ulkomaillehan ne pitÀiskin jo kohta lÀhettÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on nostettu ikivanha aloitus?
Joulua vietiin jo vuonna 2005 ja jopa sitÀ ennen.
Mulle ei tarvitsisi kenenkÀÀn lĂ€hettÀÀ joulukorttia tĂ€nĂ€ vuonna...nĂ€yttÀÀ olevan vielĂ€ viime vuoden kortit nĂ€ytillĂ€đ
Vierailija kirjoitti:
En ymmÀrrÀ kuka noita ostaa LOKAKUUSSA.
Esim. me, jotka lÀhetÀmme niitÀ lapsellemme toiselle puolelle maailmaa ja kokemuksesta tiedÀmme ettÀ paketti voi viipyÀ matkalla jopa 2kk.
Taas alkaa jouluhössötys :(